• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

استفاده از ماسک در استان بیشتر شده است

  • کد خبر : 13612
  • 14 مهر 1399 - 12:32
استفاده از ماسک در استان بیشتر شده است

  در نشست ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا مطرح شد:امسال واکسن های آنفلوانزا در دو بخش به معاونت بهداشتی دانشگاه تحویل گردیده است. به گزارش میلکان آنلاین شکیبا معاون بهداشتی گفت : بخش اول که حدود ۱۳ هزار دُز می باشد به بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی استان تحویل داده شد. وی افزود: با توجه […]

 

در نشست ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا مطرح شد:امسال واکسن های آنفلوانزا در دو بخش به
معاونت بهداشتی دانشگاه تحویل گردیده است.

به گزارش میلکان آنلاین شکیبا معاون بهداشتی گفت : بخش اول که حدود ۱۳ هزار دُز می باشد به بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی استان تحویل داده شد.

وی افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده تمام بیمارستانهای دولتی واکسن را دریافت نموده اند و در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی در شهرستانها نیز واکسن تزریق و در سامانه سیب نیز ثبت شده است.

شکیبا ادامه داد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، در هفته گذشته، استان کرمانشاه بالاترین میزان تزریق واکسن را در کشور داشته است.

وی  تصریح کرد: بخش دوم واکسن آنفولانزا نیز روز گذشته دریافت شد و قرار است در روزهای آینده واکسن به بیمارستان های بخش خصوصی و نظامی نیز تحویل گردد و توزیع واکسن در بهزیستی و سرای سالمندان تا هفته آینده انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین در روزهای آتی واکسن در اختیار بیماران خاص و مادران باردار نیز قرار خواهد گرفت و جانبازان بالای ۵۰ درصد و جانبازان شیمیایی نیز برای دریافت واکسن در اولیت خواهند بود.

معاوت بهداشتی دانشگاه  توضیح داد: با توجه به افزایش موارد بستری مبتلا به کرونا در استان و کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته های اخیر، نظارت بیشتری بر رعایت پروتکل ها خواهیم داشت و در این زمینه قرار است شهرداری کرمانشاه نیز همکاری موثرتری داشته باشد.

وی در پایان گفت: اما با توجه به بررسی های صورت گرفته استفاده از ماسک در استان در روزهای اخیر بیشتر شده که نقش رسانه ها و در خصوص اجرا و رعایت پروتکل ها در این رابطه بسیار تاثیرگذار بوده است.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13612

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.