• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

کمک ۱۰ میلیارد تومانی کرمانشاهیان به شور عاطفه ها

  • کد خبر : 13596
  • 14 مهر 1399 - 11:45
کمک ۱۰ میلیارد تومانی کرمانشاهیان به شور عاطفه ها

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه شور عاطفه ها از شهریور ماه آغاز و یازدهم مهرماه به پایان رسیده است، گفت: براساس اخرین آمار کرمانشاهیان خیر در این شور مذهبی ملی بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند. به گزارش میلکان آنلاین؛ محسن رخصی، مدیر […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه شور عاطفه ها از شهریور ماه آغاز و یازدهم مهرماه به پایان رسیده است، گفت: براساس اخرین آمار کرمانشاهیان خیر در این شور مذهبی ملی بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: شور عاطفه ها از ۲۲ شهریور ماه آغاز و یازدهم مهرماه به پایان رسیده است.

رخصی عنوان کرد: تعهد کمیته امداد پیش از آغاز شور عاطفه های سال ۹۹ جمع آوری هفت میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان کمک مردمی بوده است.

وی با بیان اینکه میزان کمک های جمع آوری شده خوشبختانه با پای کار آمدن خیران نیکوکار از تعهدات نیز فراتر رفته است، تاکید کرد: بر اساس آخرین آمار خیران نیک اندیش از ابتدای شور عاطفه ها تا انتهای این شور مذهبی ملی بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی کمک کردند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: از این میزان کمک مردمی ۹ میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان به صورت غیرنقدی و کالا و باقی به صورت نقد به این شور اهدا شده است.

محسن رخصی تصریح کرد: کمک های نقدی خیران نیک اندیش به اقلام آموزشی و تحصیلی غیر حضوری تبدیل و به همراه کمک های غیرنقدی در اسرع وقت بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع خواهد شد.

رخصی یادآور شد: خیران در شور عاطفه های سال ۹۸ بیش از شش میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان به دانش اموزان نیازمند کمک کردند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.