• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
معاون استاندار:

دستگاه های اجرایی طرح مسكن اقدام ملي را در اولويت كاري قرار دهند

  • کد خبر : 13579
  • 13 مهر 1399 - 9:56
دستگاه های اجرایی طرح مسكن اقدام ملي را در اولويت كاري قرار دهند

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كرمانشاه تاكيد كرد: دستگاه هاي اجرايي استان، روند اجراي طرح مسكن اقدام ملي را در اولويت كاري خود قرار دهند. به گزارش پايگاه خبری میلکان آنلاین؛ “مهردادسالاري” امروز در جلسه شوراي مسكن استان كه با حضور اعضا در محل سالن تدبير استانداري برگزار شد، اظهار داشت: اجراي اين طرح از […]

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كرمانشاه تاكيد كرد: دستگاه هاي اجرايي استان، روند اجراي طرح مسكن اقدام ملي را در اولويت كاري خود قرار دهند.

به گزارش پايگاه خبری میلکان آنلاین؛ “مهردادسالاري” امروز در جلسه شوراي مسكن استان كه با حضور اعضا در محل سالن تدبير استانداري برگزار شد، اظهار داشت: اجراي اين طرح از طرح هاي مهم و اساسي دولت به منظور رفع مشكلات مردم در بحث مسكن است كه بايد با تمام جديت در راستاي اجرايي شدن آن گام برداريم.

وي تصريح كرد: با توجه به عنوان “اقدام ملي”  كارها بايد در كوهتاترين زمان ممكن انجام و موضوعات آن توسط دستگاه ها به سرعت رفع شوند.

سالاري تاكيد كرد: تمامي دستگاه ها در بحث اقدام ملي مسكن بايد به صورت ويژه تلاش كنند چون سرعت در اجراي طرح بسيار مهم است.

مقام ارشد حوزه عمراني استان ادامه داد: دستگاه هاي خدمات رسان موظف هستند كه بر اساس طرح هاي مصوب توسعه اي و ساخت و سازها نسبت به تامين زيرساخت هاي لازم از جمله تامين آب، برق و گاز اقدام كنند و اين روند با جديت توسط استان مورد پيگيري قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري با اشاره به افزايش قيمت ها در بحث مسكن اظهار داشت: افزايش قيمت ها در مسكن به معناي نياز مردم در استفاده از اين بخش است و نياز به مسكن از مهمترين موضوعات است و ما هم موظف هستيم كه نيازهاي استفاده مردم در بحث مسكن را حل كنيم.

وي همچنين با اشاره به سفر وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان حج و زيارت در آينده نزديك به استان كرمانشاه گفت: تمامي اقدامات براي  ساخت واحدهاي مسكن مربوط به ايثارگران بايد هر چه سريعتر در استان انجام شود تا در سفر وزير محترم راه و شهرسازي و همچنين رئيس محترم سازمان حج و زيارت اجراي اين واحدها در استان با سرعت بيشتري دنبال شود.

در اين جلسه اجراي طرح هاي مسكن اقدام ملي و همچنين طرح هاي مسكن مهر در استان مورد بررسي قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13579

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.