• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

تقدیر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از شهردار کرمانشاه

  • کد خبر : 13439
  • 09 مهر 1399 - 19:51
تقدیر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از شهردار کرمانشاه

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با دکتر سعید طلوعی، شهردار کرمانشاه از همت شهرداری کرمانشاه برای برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس تقدیر کرد. مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با حضور در دفتر شهردار از اقدامات دکتر سعید طلوعی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت […]

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با دکتر سعید طلوعی، شهردار کرمانشاه از همت شهرداری کرمانشاه برای برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس تقدیر کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با حضور در دفتر شهردار از اقدامات دکتر سعید طلوعی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد.

سردار باباجانی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تببین سبک زندگی آنها یکی از اقدامات مهمی است که همه دستگاه‌ها باید نسبت به آن حساس باشند گفت: همه ما امروز امانتدار خون شهیدان هستیم و باید با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به ترویج فرهنگ جهاد و شهادت اقدام کنیم.

وی اقدامات فرهنگی مناسب در این زمینه را بهترین و مناسب‌ترین روش زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست و اظهار کرد: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران به خاطر خون شهداست.

شهردار کرمانشاه در این نشست گفت: بر خود می بالم در دیاری نفس می کشم که با تقدیم ۹۸۰۰ شهید در تارک حماسه های جنگ و انقلاب می درخشد.

سردار جانباز دکتر طلوعی خاطرنشان ساخت: بی تردید رسالت امروز مدیران شهری، دمیدن روح این حماسه ها در کالبد فیزیکی شهرهاست. شهر کرمانشاه، شهر حماسه و ایثار و بیرق همیشه در اهتزاز، ایمان و رشادت و شجاعت و ولایتمداری است که باید با نشر فرهنگ استقامت و دفاع و معنویت در فضای شهرمان، میراثی عظیم و عزیز از یاران شهید و همرزمان بصیرشان را برای تاریخ و نسل های آینده به یادگار بگذاریم.

لازم بذکر است در خاتمه، لوح تقدیری به همین مناسبت و با امضای سردار پاسدار ناصر باباجانی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مهندس بازوند استاندار کرمانشاه تقدیم دکتر طلوعی گردید.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13439

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.