• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

کشف و ضبط ۵۱ قطعه کبک توسط نیروهای مرزبانی پاوه

  • کد خبر : 13318
  • 08 مهر 1399 - 6:13
کشف و ضبط ۵۱ قطعه کبک توسط نیروهای مرزبانی پاوه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه از کشف و ضبط ۵۱ قطعه کبک پرورشی قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی پاوه و رهاسازی آنها در زیستگاه های طبیعی شهرستان خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، محمد اخگرزاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه از کشف و ضبط ۵۱  قطعه کبک پرورشی قاچاق، توسط مرزبانان […]

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه از کشف و ضبط ۵۱ قطعه کبک پرورشی قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی پاوه و رهاسازی آنها در زیستگاه های طبیعی شهرستان خبر داد.
به گزارش میلکان آنلاین، محمد اخگرزاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه از کشف و ضبط ۵۱  قطعه کبک پرورشی قاچاق، توسط مرزبانان هنگ مرزی پاوه و رهاسازی آنها در زیست گاه های طبیعی شهرستان خبر داد.
اخگرزاده با اعلام این خبر گفت به همت مرزبانان پرتلاش هنگ مرزی در بخش نوسود پاوه ۵۱ قطعه کبک پرورشی از قاچاقچیانی که می‌خواستند آنها را به بیرون از خاک کشور قاچاق کنند کشف و ضبط شد.
وی با تقدیر و تشکر از فرمانده و نیروهای مرزبانی پاوه افزود این کبک ها برای تداوم چرخه اکوسیستم و محیط زیست در دامان طبیعت شهرستان پاوه رها سازی شد.
اخگرزاده همچنین با بیان اینکه در اواخر تابستان و اوایل پاییز عده ای از شکارچیان از کم شدن آب چشمه ها و برکه ها سو استفاده میکنند و اقدام به شکار کبک می کنند هشدار داد و گفت قطعا دوستدارن حیات وحش منطقه در کنار نیروهای نظامی و امنیتی پا به پای محیط‌بانان محیط زیست پاوه در مقابل سودجویان و متجاوزان به طبیعت خواهند ایستاد و با این متجاوزان برخورد قضایی صورت میگیرد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13318

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.