• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
استاندار کرمانشاه :

تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها اهمیت ویژه ای دارد

  • کد خبر : 13282
  • 08 مهر 1399 - 5:26
تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها اهمیت ویژه ای دارد

استاندار کرمانشاه در نشست استانداران سراسر کشور گفت: موضوع تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری و پرداخت مطالبات و معوقات کارکنان دستگاه های اجرایی باید به صورت ویژه پیگیری شود.   به گزارش میلکان آنلاین؛ «هوشنگ بازوند» در نشست استانداران سراسر کشور که امروز صبح در وزارت کشور به ریاست دکتر رحمانی فضلی برگزار شد؛ از […]

استاندار کرمانشاه در نشست استانداران سراسر کشور گفت: موضوع تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری و پرداخت مطالبات و معوقات کارکنان دستگاه های اجرایی باید به صورت ویژه پیگیری شود.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ «هوشنگ بازوند» در نشست استانداران سراسر کشور که امروز صبح در وزارت کشور به ریاست دکتر رحمانی فضلی برگزار شد؛ از ضرورت تبدیل وضعیت ۵۰ هزار نفر از پرسنل قراردادی شهرداری سخن گفت و اظهار داشت: با توجه به پایین بودن دریافتی این کارکنان تقاضا داریم که این مهم در برنامه ریزی ها مورد توجه و عنایت قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تشریح وضعیت رفاهیات و اضافه کار کارکنان در دستگاه های اجرایی استان؛ خاطرنشان ساخت: پرسنل ادارات و سازمانها مطالبات و معوقاتی دارند و با توجه به اهمیت مشارکت کارکنان در تحقق اهداف برنامه ریزی شده و افزایش انگیزه کارکنان بایستی در این خصوص مساعدت لازم صورت گیرد.

مهندس بازوند به واگذاری سهام عدالت با رویکرد استقرار و گسترش عدالت در جامعه و مشارکت بیشتر مردم در اقتصاد اشاره کرد و گفت: چگونگی مدیریت سهام عدالت به دلیل نقش آفرینی جریان سرمایه در فرآیندهای تولیدی و اقتصادی بسیار مهم است.

وی که در جمع استانداران سراسر کشور سخن می گفت به مشکلات فراروی طرح مسکن اقدام ملی اشاره کرد و پیشنهاداتی جهت اصلاح و بهبود فرآیندها به منظور تسریع در انجام امور و روند فعالیت های اجرایی مطرح کرد.

گفتنی است نشست استانداران سراسر کشور امروز دوشنبه (۷ مهر) در محل وزارت کشور برگزار شد و گزارشی از سوی استانداران با توجه به کمیته های تخصصی ای که در حوزه های امنیتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تشکیل شده بود، ارائه شد و در این گزارشها به ضعفها، قوتها، موفقیتها و عدم توفیقات و دلایل آن پرداخته شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13282

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.