• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
معاون ترافیک شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

هوشمند سازی ۱۵ تقاطع در سطح شهر کرمانشاه

  • کد خبر : 12979
  • 26 شهریور 1399 - 6:30
هوشمند سازی ۱۵ تقاطع در سطح شهر کرمانشاه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از هوشمندسازی ۱۵ تقاطع شهر کرمانشاه تا نیمه ابتدایی سال آینده خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، محسن ارجمندی با بیان اینکه هوشمند سازی تقاطع ها، اعمال نوعی مدیریت ترافیک در تقاطع ها است، گفت: در این طرح تقاطع ها توسط یک نرم افزار بسیار قوی و […]

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از هوشمندسازی ۱۵ تقاطع شهر کرمانشاه تا نیمه ابتدایی سال آینده خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین، محسن ارجمندی با بیان اینکه هوشمند سازی تقاطع ها، اعمال نوعی مدیریت ترافیک در تقاطع ها است، گفت: در این طرح تقاطع ها توسط یک نرم افزار بسیار قوی و پیشرفته بگونه ای مدیریت می شوند که زمانبندی چراغ های راهنمایی در آنها بر حسب بار ترافیکی موجود باشد.

وی افزود: در این طرح، نرم افزار این قابلیت را دارد که به لحظه ترافیک تقاطع را برآورد کرده و بر حسب آن زمانبندی چراغ راهنمایی مستقر در تقاطع را بصورت آنلاین تغییر دهد تا بار ترافیک روانتر شود.

ارجمندی تصریح کرد: همچنین این نرم افزار قادر است زمان چراغ های راهنمایی در تقاطع های مختلف را هماهنگ کند تا کمترین ترافیک را در مسیرهای پشت سر هم داشته باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه تجهیزات این نرم افزار شامل ترددشمار زیر تقاطع ها نصب می شود، گفت: در گذشته کارهایی در بحث هوشمندسازی تقاطع های کرمانشاه صورت گرفته، اما متاسفانه بنا به دلایلی تجهیزات ایراد پیدا کرده که در حال واگذاری به پیمانکار جهت تعمیر و رفع ایراد آن هستیم.

ارجمندی خاطرنشان کرد: برای واگذاری هوشمندسازی تقاطع های کرمانشاه فراخوان داده شده و تامین اعتبار هم صورت گرفته و به نظر می رسد امسال یا نهایتا نیمه ابتدایی سال آینده ۱۵ تقاطع شهر هوشمند شوند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12979

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.