• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه؛

۱۰ هزار شغل در صورت تامین منابع مالی ایجاد می کنیم

  • کد خبر : 12930
  • 25 شهریور 1399 - 5:45
۱۰ هزار شغل در صورت تامین منابع مالی ایجاد می کنیم

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه تعهد این نهاد تا پایان سال جاری ایجاد شش هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت است، گفت: در صورت تامین منابع مالی بیشتر بیش از ۱۰ هزار شغل در استان ایجاد می کنیم. به گزارش میلکان آنلاین ، مدیر کل کمیته امداد استان […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه تعهد این نهاد تا پایان سال جاری ایجاد شش هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت است، گفت: در صورت تامین منابع مالی بیشتر بیش از ۱۰ هزار شغل در استان ایجاد می کنیم.

به گزارش میلکان آنلاین ، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه این نهاد در سال ۹۸ رتبه نخست کشور را در عرصه اشتغالزایی برای محرومان به خود اختصاص داده است، گفت: در سال گذشته پنج هزار و ۵۹۰ مددجوی کرمانشاهی با دریافت ۱۸۳ میلیارد تومان وام قرض الحسنه اشتغال فرصت شغلی پایدار ایجاد کرده اند.

محسن رخصی با اشاره به اینکه تعهد این نهاد تا پایان سال جاری ایجاد شش هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت استان کرمانشاه است، بیان کرد: این فرصت های شغلی با پرداخت ۲۱۷ میلیارد تومان وام قرض الحسنه ایجاد خواهند شد.

رخصی با اشاره به اینکه منابع مالی این تعداد فرصت شغلی در سال جاری تامین شده است، عنوان کرد: کمیته امداد ظرفیت بالاتری در ایجاد فرصت های شغلی دارد و در صورت تامین منابع مالی بیشتر بیش از  ۱۰ هزار شغل در استان ایجاد می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروزه بزرگترین خدمت به خانواده های تحت حمایت و نیازمند ایجاد فرصت شغلی پایدار است، عنوان کرد: ارائه آموزش های مهارتی پیش از ایجاد شغل، پرداخت وام های قرض الحسنه و اعمال نظارت های فنی و تخصصی پس از اجرای شغل سه گام اساسی این نهاد به منظور ایجاد شغل پایدار و با درآمد برای مددجویان است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه این نشست با اشاره به برگزاری شور عاطفه ها برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند، گفت: این شور مذهبی ملی از روز گذشته بیست و دوم شهریور ماه آغاز و تا ۱۱ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

محسن رخصی تصریح کرد: ۱۱۰ پایگاه حضوری و چهار درگاه غیرحضوری آماده دریافت کمک های خیران کرمانشاهی در شور عاطفه های سال جاری است.

رخصی با تاکید بر اینکه پایگاه های حضوری این نهاد شامل دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در شهرستان های تابعه از ابتدا تا پایان این شور مذهبی ملی دایر می شوند، بیان کرد: ۲۲ پایگاه سیار نیز طی روزهای نهم تا یازدهم مهر ماه در میادین و خیابان های سطح شهر و روستاها آماده دریافت کمک های خیران نیک اندیش است.

وی افزود: همچنین مراجعه به سایت الکترونیکی www.emdad.ir ، شماره گیری کدهای  #۱۴* و #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه و واریز وجوه نقدی به شماره کارت مجازی ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی از درگاه های غیرحضوری این نهاد به شمار می رود که خیران می توانند کمک های نقدی خود را از طریق این درگاه ها به دست نیازمندان برسانند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امیدواریم امسال خیران نیکوکار در شور عاطفه ها کمک های خود را به منظور تامین نیازهای آموزش غیرحضوری دانش آموزان نیازمند به صورت نقدی به این نهاد اهدا کنند.

شایسته ذکر است؛ شور عاطفه های سالجاری با شعارهای همدل می شویم در تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان و همچنین همدل می شویم برای مهربانی در مهر برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.