• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

کلاهبردای میلیاردی با صندوق وام خانگی در کرمانشاه/ زن کلاهبردار دستگیر شد

  • کد خبر : 12904
  • 24 شهریور 1399 - 7:10

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری زنی خبرداد که با راه اندازی صندوق وام خانگی اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از ۱۰۰ نفر کرده بود. شهرام کرمی در تشریح این پرونده اظهارکرد: اخیرا در یکی از شهرستان های شرقی استان پرونده کلاهبرداری زنی گزارش شد که در قالب راه اندازی صندوق وام خانگی اقدام […]

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری زنی خبرداد که با راه اندازی صندوق وام خانگی اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از ۱۰۰ نفر کرده بود.

شهرام کرمی در تشریح این پرونده اظهارکرد: اخیرا در یکی از شهرستان های شرقی استان پرونده کلاهبرداری زنی گزارش شد که در قالب راه اندازی صندوق وام خانگی اقدام به اخذ وجوهی از حدود تعدادی از مردم کرده بود.

وی تصریح کرد: این پرونده جمعا ۱۰۰ شاکی دارد که حدود ۲۰ میلیارد ریال در قالب صندوق وام خانگی به این زن کلاهبردار پول پرداخت کرده بودند.

دادستان کرمانشاه ادامه داد: این زن کلاهبردارکه پس از دریافت وجوه از این افراد متواری شده بود با دستورات ویژه دستگاه قضایی و انجام کارهای اطلاعاتی ضابطین دستگاه قضایی سریعا شناسایی و دستگیر شد.

وی تاکید کرد: پرونده این کلاهبرداری در حال حاضر در دادسرای عمومی و انقلاب بصورت ویژه درحال رسیدگی است.

کرمی در ادامه هشدار دارد: در یکی دوسال اخیر شرکت های هرمی در قالب صندوق محلات به هر عنوانی اعم از کارگزاری بورس، خرید سکه و با فریب سودهای غیرمتعارف مردم را برای سرمایه گذاری این صندوق ها تشویق و وسوسه می کنند.

وی اضافه کرد: به شهروندان توصیه می کنیم، فریب چنین پیشنهادهای وسوسه انگیزی را نخورند و کاملا مراقب وعده های پوچ و خالی باشند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12904

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.