• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
معاون شهردار کرمانشاه:

تمهیدات لازم جهت فصل بارش‌ها اتخاذ شده است

  • کد خبر : 12891
  • 23 شهریور 1399 - 13:01
تمهیدات لازم جهت فصل بارش‌ها اتخاذ شده است

معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه گفت: آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری در فصل بارندگی واقدامات لازم جهت لایروبی و پاکسازی مسیل‌ها و رودخانه خشک و تأمین ماشین آلات انجام شده و شهرداری کرمانشاه با تمهیدات اتخاذ شده آمادگی کامل برای استقبال از فصل بارش‌ها رادارد. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، خسرو عیسائیان در حاشیه […]

معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه گفت: آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری در فصل بارندگی واقدامات لازم جهت لایروبی و پاکسازی مسیل‌ها و رودخانه خشک و تأمین ماشین آلات انجام شده و شهرداری کرمانشاه با تمهیدات اتخاذ شده آمادگی کامل برای استقبال از فصل بارش‌ها رادارد.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، خسرو عیسائیان در حاشیه بازدید از اقدامات و آمادگی مناطق هشت‌گانه شهر کرمانشاه اظهار کرد: در مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه اقدامات لازم جهت فصل بارندگی انجام شده و کانال‌ها، جوی‌ها و جدول‌ها به طور کامل لایروبی شده است.

وی افزود آمادگی کامل داریم تا با بارش‌های پاییزی باران که به صورت رگباری و پراکنده صورت می‌‌گیرد و منجر به جاری شدن سیلاب های موقتی می شود تلاش می کنیم تا مشکلی شهروندان را تهدید نکند.

وی در ادامه این بازدید بررسی از اقدامات مناطق هشت‌گانه در خصوص آمادگی در فصل بارندگی، اظهار کرد: اجرای بیش از ۶ هزار متر طول جدول و کانیوا جدید جهت هدایت آب‌های سطحی، نصب ۱۳۰ عدد دال بتونی و ۲۰ عدد دریچه بازدید کامپوزیت، جابجایی ۸۶ عدد دال‌های شکسته و ساخت پل فلزی، تعمیر و ساخت دریچه منهول از اقدامات انجام گرفته برای مقابله با آب گرفتگی‌های احتمالی در فصل بارندگی است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به لایروبی ۴ کیلومتر، گفت: اصلاح و لوله گذاری جداول جمع‌آوری آب‌های سطحی اعم از لای برداری مسیرها، زیر سازی، اصلاح، کف سازی و لبه گذاری، دیوار گذاری و اصلاح شیب برخی از جداول کف برداری کانال‌های روباز و حذف نیزارها و روان سازی مسیرهای آب‌های سطحی، تسطیح مسیر دسترسی کانال‌ها، ایجاد خاکریز ایمن مجاور کانال‌ها، تسطیح و ایجاد مسیر دسترسی حاشیه رودخانه خشک و احداث کانال جهت هدایت سریع آب‌های سطحی در سطح منطقه از دیگر اقدامات انجام گرفته در این خصوص است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12891

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.