• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

صنعت بیمه بیش از ۱۵۰۰ نفر در استان اشتغالزایی داشته است

  • کد خبر : 12822
  • 20 شهریور 1399 - 19:12
صنعت بیمه بیش از ۱۵۰۰ نفر در استان اشتغالزایی داشته است

جلسه بررسی و حل مشکلات فعالان بیمه استان به ریاست حاتمی معاون استاندار و با حضور باباخانی مدیرکل اقتصادی، حیدریان مدیرکل اقتصاد و دارایی و مدیران بیمه استان برگزار گردید. به گزارش میلکان آنلاین؛ حاتمی در این جلسه بخش بیمه را بخش پر پتانسیلی دانست که می‌تواند هم بعنوان ابزار و هم هدف تاثیرات زیادی […]

جلسه بررسی و حل مشکلات فعالان بیمه استان به ریاست حاتمی معاون استاندار و با حضور باباخانی مدیرکل اقتصادی، حیدریان مدیرکل اقتصاد و دارایی و مدیران بیمه استان برگزار گردید.

به گزارش میلکان آنلاین؛ حاتمی در این جلسه بخش بیمه را بخش پر پتانسیلی دانست که می‌تواند هم بعنوان ابزار و هم هدف تاثیرات زیادی در توسعه داشته باشد.

وی افزود:بخش خدمات ظرفیت فوق‌العاده‌ای دارد و روان کننده اقتصاد است و بیمه نیز بعنوان یک حوزه خدماتی یکی از ابزار مهم توسعه می‌باشد که در سه حوزه توسعه‌ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تاثیرگذار است.

معاون استاندار بیان داشت:صنعت بیمه در ایحاد اشتغال، سرمایه‌گذاری، امنیت اجتماعی و بالندگی اقتصادی بسیار موثر است و با توجه به انسجامی که در بیمه‌های استان وجود دارد بنابراین انتظار داریم که قابلیت‌های این صنعت بیشتر از وضعیت فعلی، خود را در توسعه استان بخصوص در حوزه‌های اشتغالزایی و جذب سرمایه‌گذاری نشان دهد و دولت هم حمایت‌های لازم را بعمل خواهد آورد.

وی در پایان گفت: هم اکنون ضریب نفوذ بیمه در استان به ۲/۱۳ رسیده و میزان اشتغال ایجاد شده در استان توسط صتعت بیمه در بخش بیمه‌های زندگی و نمابنده‌های عمومی و تخصصی بیش از ۱۵۰۰ نفر است که نشان از پویایی این صنعت در استان دارد

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12822

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.