• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

۳۸ پروژه در حوزه توزیع برق استان کرمانشاه افتتاح شد

  • کد خبر : 12798
  • 18 شهریور 1399 - 6:37
۳۸ پروژه در حوزه توزیع برق استان کرمانشاه افتتاح شد

مهندس مرآتی در جمع اصحاب رسانه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین تسلیت ماه محرم اظهار داشت: با کمک مشترکین کرمانشاهی توانستیم به سلامتی از پیک سال ۹۹ عبور کنیم. به گزارش میلکان آنلاین مرآتی  گفت: از مشترکین، همکاران شرکت و بخصوص شرکت برق منطقه ای […]

مهندس مرآتی در جمع اصحاب رسانه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین تسلیت ماه محرم اظهار داشت: با کمک مشترکین کرمانشاهی توانستیم به سلامتی از پیک سال ۹۹ عبور کنیم.

به گزارش میلکان آنلاین مرآتی  گفت: از مشترکین، همکاران شرکت و بخصوص شرکت برق منطقه ای غرب بخاطر خدمات رسانی خوب و مناسب به مشترکان تقدیر و تشکر می نمایم که با اقدامات خود باعث شدند تا در سال جاری خاموشی برنامه ریزی شده نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، بیان داشت: با همکاری مردم و رسانه ها در سال جاری دغدغه پیک برق به حداقل رسید و با توکل بر خدا توانستیم با موفقیت از پیک برق سال جاری عبور نماییم.

مهندس مرآتی به تعداد مشترکان جدید اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۶ هزار ۵۹۴ مشترک جدید به مشترکان استان اضافه شده است و عملیات برقرسانی نیز به ۶ روستا انجام شده است.

وی بیان داشت: در سال جاری مدت زمان خاموشی نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده و تلفات انرژی نیز یک و نیم درصد کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تاکید داشت: حدود ۱۷ هزار دستگاه ترانسفور ماتور برق در شبکه توزیع استان کرمانشاه نصب شده و پیک سال گذشته ۷۳۹ مگاوات بود که در سال جاری این مقدار به ۷۹۶ مگاوات رسید.

وی افزود: حدود ۸۳ درصد مشترکین استان تعرفه خانگی دارند و ۳.۵ درصد تعرفه عمومی، تعرفه کشاورزی یک درصد و همچنین ۴/. مشترکین استان تعرفه صنعتی دارند.

مهندس مرآتی گفت: در رابطه با مقایسه میانگین سهم مصرف برق با کشور در مصرف خانگی از میانگین کشوری بالاتر هستیم، به طوری که میانگین مصرف کشوری ۳۴ درصد است اما در استان مصرف تعرفه خانگی ۴۲ درصد است و تعرفه عمومی نیز دو برابر مصرف کشور را در استان داریم.

وی ادامه داد؛ در مورد روشنایی معابر حدود دو برابر میانگین کشوری مصرف برق داریم که این خود نشان می دهد که برای روشنایی معابر اهمیت ویژه ای قائل هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در مورد وصول مطالبات مشترکان کرمانشاهی اظهار داشت: بعد از سپری شدن فرصت سه ماهه برای پرداخت قبض ها تا آخر اردیبهشت ماه بخاطر کرونا امیدواریم مشترکان عزیز قبض های خود را به موقع پرداخت نمایند چراکه از وصول همین پرداخت هاست که شبکه برق، توسعه اصلاح و بهینه سازی می شود.

وی ادامه داد: مطالبات شرکت از مشترکین استان حدود ۱۵۰ میلیارد تومان می باشد که ۵۰ درصد از این مطالبات متعلق به ادارات دولتی می باشد.

مهندس مرآتی در رابطه با جمع آوری انشعابات غیرمجاز گفت: سرقت انرژی خساراتی به شبکه وارد کرده و حتی برای خود استفاده کنندگان نیز مشکلاتی از قبیل برق گرفتگی به وجود می آورد.

وی در همین رابطه افزود: در شهر کرمانشاه میانگین سرقت ها در طول روز ۱۰ تا ۱۵ سرقت می باشد که این سرقت ها عمدتا در ترانس یا کابل های برق صورت می گیرد و در این میان تعدادی از سارقان نیز دچار برق گرفتگی می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر با همکاری نیروهای انتظامی، سپاه و همچنین شیفت های شبانه همکاران شرکت، میزان سرقت ها به طور محسوسی کاهش یافته است و هم استانی های عزیز بخصوص از ساعت ۱۲ شب به بعد اگر فردی را مشاهده کردند که بالای ترانس برق باشد یا مشغول سرقت بوده بلافاصله با پلیس ۱۱۰ یا شماره (حوادث و اتفاقات برق)۱۲۱ تماس بگیرند.

وی گفت: در استان ۲ هزار ۵۳۹ روستای برقرار وجود دارد که بیشتر از ۹۹ درصد از روستاهای استان برقدار هستند و حتی در برخی از روستاهایی با خانوارهای کمتر از ۷ خانوار نیز برق رسانی انجام گرفته است.

مهندس مرآتی در ادامه بیان داشت: تمام مسکن مهرهای استان از نظر خدمات برق رسانی به طور کامل تحت پوشش نعمت برق قرار گرفته اند و شرکت توانیر این خدمات را انجام داده است.

وی افزود: در سال جاری پیک بار استان حدود ۵ درصد رشد داشته است که پیک مصرف برق استان در روز ۸ مرداد ماه بوده است که ۸۷۶ مگاوات برق مصرف شده است.

وی در پایان گفت: در هفته دولت ۳۸ پروژه با مبلغی بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که البته در تمام طول سال پروژه های دیگری نیز به بهره برداری رسیده است

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12798

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.