• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

دولت ۱۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان صحنه هزینه کرده است

  • کد خبر : 12705
  • 11 شهریور 1399 - 5:54
دولت ۱۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان صحنه هزینه کرده است

فرماندار صحنه گفت: در هفت سال فعالیت دولت تدبیر و امید بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اعم از ملی، استانی، سفر مقام معظم رهبری و سفر ریاست جمهوری در بخش‌های مختلف عمرانی، زیربنایی، اقتصادی و کشاورزی و اشتغالزایی در قالب طرح‌های مختلف در این شهرستان هزینه شده است.   به گزارش میلکان […]

فرماندار صحنه گفت: در هفت سال فعالیت دولت تدبیر و امید بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اعم از ملی، استانی، سفر مقام معظم رهبری و سفر ریاست جمهوری در بخش‌های مختلف عمرانی، زیربنایی، اقتصادی و کشاورزی و اشتغالزایی در قالب طرح‌های مختلف در این شهرستان هزینه شده است.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛علیرضا حیدری افزود: تحریم‌های ظالمانه و همه جانبه ای که بر ملت و دولت ما توسط کشورهای استکبار صورت گرفته در طول تاریخ بر هیچ ملتی نبوده است.

وی اظهار داشت: اکنون علیه ملت ما تحریم دارویی، اقتصادی، نظامی، بانکی، نفتی و … وجود دارد که مردم با تاسی از آرمان های امام خمینی(ره)، تبعیت از مقام معظم رهبری و پیروی از مکتب شهدا و بابصیرت خود دشمن را شکست خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: ما در چند سال اخیر با انواع حوادث از جمله خسارات سیل، زلزله و هم اکنون مقابله با ویروس کرونا را داشته ایم و دولت با تمام توان به وظیفه خود عمل کرده است و اکنون کشور بدون فروش نفت در حال اداره شدن است.

فرماندار صحنه گفت: در هفته دولت شاهد افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی ۳۰ پروژه مختلف با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد تومان در بخش های گازرسانی به روستاها، آب رسانی، اجرای طرح های هادی، بهسازی بودیم.

شهرستان صحنه با ۷۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12705

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.