• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4
تاکید رئیس ستاد انتخابات استان:

اولویت مرحله دوم انتخابات ، حفظ سلامت است

  • کد خبر : 12689
  • 06 شهریور 1399 - 6:46
اولویت مرحله دوم انتخابات ، حفظ سلامت است

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تاکید کرد: در انتخابات شهریورماه ،امر سلامت اهمیتی مضاعف پیدا کرده و علاوه بر سلامت در اخذ آراء حفظ سلامت رای دهندگان نیز اولویت دارد.   به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست ستاد انتخابات استان که با حضور حجت الاسلام محسن مفید رئیس دفتر شورای نگهبان […]

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تاکید کرد: در انتخابات شهریورماه ،امر سلامت اهمیتی مضاعف پیدا کرده و علاوه بر سلامت در اخذ آراء حفظ سلامت رای دهندگان نیز اولویت دارد.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست ستاد انتخابات استان که با حضور حجت الاسلام محسن مفید رئیس دفتر شورای نگهبان در استان برگزار شد اظهار داشت: همواره در ادوار گذشته انتخابات حفظ سلامت آراء مورد تاکید بود اما در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی امر سلامت به واسطه شرایط کرونا اهمیتی مضاعف پیدا کرده است.

وی با تاکید بر حفظ سلامت مردم در این انتخابات افزود: بر اساس پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا وزارت کشور، شورای نگهبان و وزارت بهداشت ودرمان و نمایندگان آنها در استانها تکالیفی در برپایی این انتخابات خواهند داشت و لازم است که فرمانداران از هم اکنون اطلاع رسانی های لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه همچنین گفت: تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز ۱۳ شهریور ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه پیدا می کند.

الهی تبار تاکید کرد: با توجه به رویکرد ستاد ملی کرونا، برپایی هرگونه تجمع و میتینگ انتخاباتی ممنوع بوده و تبلیغات در فضای مجازی خواهد بود و البته هر آنچه که در فضای واقعی مصداق تخلف انتخاباتی باشد در تبلیغات فضای مجازی نیز تخلف محسوب خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان درادامه تصریح کرد: بر اساس توافق صورت گرفته، در این انتخابات تعداد اعضای شعب اخذ رای به حداقل ممکن رسیده و تاکید بر این است که از بروز هرگونه تجمع و ازدحام در شعب پیشگیری شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12689

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.