• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2
در نخستین روز از ماه محرم؛

آیین افتتاحیه ۷۲ آشپزخانه حسینی در استان برگزار شد

  • کد خبر : 12574
  • 02 شهریور 1399 - 3:50
آیین افتتاحیه ۷۲ آشپزخانه حسینی در استان برگزار شد

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در ماه های محرم و صفر طرح احسان حسینی و اطعام حسینی با مشارکت خیران نیک اندیش اجرا می شود، گفت: ۷۲ آشپزخانه حسینی به منظور تهیه و طبخ غذای گرم برای نیازمندان در استان دایر می شود. به گزارش میلکان آنلاین ، محسن رخصی، مدیر […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در ماه های محرم و صفر طرح احسان حسینی و اطعام حسینی با مشارکت خیران نیک اندیش اجرا می شود، گفت: ۷۲ آشپزخانه حسینی به منظور تهیه و طبخ غذای گرم برای نیازمندان در استان دایر می شود.

به گزارش میلکان آنلاین ، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در آیین افتتاحیه ۷۲ آشپزخانه حسینی در استان همزمان با سراسر کشور که به صورت نمادین در مرکز نیکوکاری مسجد نورالمهدی(عج) شهر کرمانشاه برگزار شد، گفت: مرحله نخست رزمایش ایران همدل در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ماه مبارک رمضان اجرا شد.

رخصی افزود: مرحله دوم رزمایش ایران همدل با اجرای دو طرح کلی احسان حسینی و اطعام حسینی همزمان با نخستین روز از ماه محرم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه طرح “اطعام حسینی” و “احسان حسینی” با شعار از یکدیگر گره گشائی کنیم، برگزار شده است، ادامه داد: طرح اطعام حسینی با هدف تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی نیز با هدف تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های حمایتی و معیشتی با کمک خیران نیک اندیش اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۷۲ آشپزخانه حسینی در استان به منظور اجرای طرح اطعام حسینی تا پایان ماه های محرم و صفر برپا می شود، عنوان کرد: از این تعداد ۱۸ آشپزخانه در شهر کرمانشاه مستقر است .

محسن رخصی با بیان اینکه خیران نیک اندیش می توانند برای مشارکت در طرح احسان حسینی و اطعام حسینی به صورت غیرحضوری کمک های خود را به دست نیازمندان برسانند، تصریح کرد: شماره گیری کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* و واریز وجوه نقدی به شماره کارت مجازی ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی از درگاه های پرداخت غیرحضوری در رزمایش ایران همدل است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12574

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.