• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه:

بیان خدمات دولت خط بطلانی بر جریان تحریف خواهد بود

  • کد خبر : 12517
  • 29 مرداد 1399 - 5:32
بیان خدمات دولت خط بطلانی بر جریان تحریف خواهد بود

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه هفته دولت را فرصتی برای عبور از فضای تحریف علیه خدمات و اقدامات هفت ساله دولت و نظام اسلامی دانست.   به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست ویژه اطلاع رسانی هفته دولت که در استانداری کرمانشاه برگزارشد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در […]

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه هفته دولت را فرصتی برای عبور از فضای تحریف علیه خدمات و اقدامات هفت ساله دولت و نظام اسلامی دانست.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست ویژه اطلاع رسانی هفته دولت که در استانداری کرمانشاه برگزارشد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت مساله تحریف نسبت به تحریم ها گفت: برخی جریان ها بدون در نظر گرفتن محدودیت های اقتصادی و مشکلات کرونا به تحریف اقدامات و خدمات دولت کمک می کنند.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اطلاع رسانی خدمات و اقدامات صورت گرفته نه فقط دردفاع از خدمات دولت بلکه در دفاع از عملکرد نظام اسلامی می تواند خط بطلانی بر جریان تحریف باشد.

الهی تبار با تاکید بر پرداخت مقایسه ای به خدمات و اقدامات در هفته دولت افزود: پرداخت به دستاوردهای حوزه سلامت و خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه در مقابله با کرونا ، خدمات زیرساختی در بخش های آب، برق و گاز همچنین زیرساخت های ایجاد شده در حوزه ارتباطات بخوبی می تواند برجستگی عملکرد دولت تدبیر و امید را در هفت ساله گذشته نشان دهد.

وی در ادامه از دستگاهها و سازمان های استان خواست که با ارائه و اطلاع رسانی پروژه های مهم و اثرگذار، ضمن بیان عملکرد ها موجبات رضایتمندی و خرسندی مردم را فراهم کنند.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه این نشست با اشاره به حضور خود در جلسه نهایی اختصاص عنوان “شهر تنبور” به دالاهو که صبح امروز در وزارت میراث فرهنگی و گردشگری تشکیل شد گفت: کرمانشاه با وجود میراث ماندگار و ریشه دار فرهنگی و آئینی و هنرمندان برجسته و جهانی، برای ثبت این عنوان هیچ چیزی کم ندارد و باید پیشتر از این به آن دست می یافت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12517

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.