• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

غربالگری مرحله سوم بسیج ملی مبارزه با کووید_ ۱۹ از بیستم مرداد ماه آغاز شد

  • کد خبر : 12424
  • 22 مرداد 1399 - 6:43
غربالگری مرحله سوم بسیج ملی مبارزه با کووید_ ۱۹ از بیستم مرداد ماه آغاز شد

معاون بهداشتی دانشگاه:مرحله سوم بسیج ملی مبارزه با کووید_۱۹ با هدف غربالگری شفاهی گروههای سنی و گروههای هدف و ارائه خدمات ضروری حضوری و غیر حضوری (جامانده) از ۲۰ مرداد آغاز شد. به گزارش میلکان آنلاین ابراهیم شکیبا گفت: غربالگری تلفنی کووید_۱۹ در تمامی گروههای سنی و جنسی با اولویت سالمندان، کودکان، مادران باردار و […]

معاون بهداشتی دانشگاه:مرحله سوم بسیج ملی مبارزه با کووید_۱۹ با هدف غربالگری شفاهی گروههای سنی و گروههای هدف و ارائه خدمات ضروری حضوری و غیر حضوری (جامانده) از ۲۰ مرداد آغاز شد.

به گزارش میلکان آنلاین ابراهیم شکیبا گفت: غربالگری تلفنی کووید_۱۹ در تمامی گروههای سنی و جنسی با اولویت سالمندان، کودکان، مادران باردار و گروههای در معرض خطر از طریق آیکون غربالگری مرحله سوم در داشبورد ارائه دهندگان خدمت انجام می شود.

شکیبا  ادامه داد: به منظور دریافت خدمات حضوری مشخص شده برای افراد واجد شرایط دریافت خدمت، در ادامه غربالگری کووید _۱۹ از آنان دعوت به عمل می آید.

وی افزود: خدماتی که به صورت حضوری و یا غیر حضوری ارائه می شود به صورت کامل در سامانه ثبت می شوند و همچنین در زمینه خدماتی که جامانده است نیز چنانچه خدمت غیر حضوری باشد، طی تماس تلفنی با خدمت گیرنده، خدمت مورد نظر براساس فهرست مراقبت ها ارائه و ثبت می شود.

شکیبا تصریح کرد:  در مورد خدمات حضوری با مراجعه به آیکون افراد منتظر خدمت و براساس راهنمای پیوست فراخوان دریافت خدمت به صورت تلفنی و یا ارسال پیامک صورت می پذیرد.

وی افزود : از تلاشهای تمامی همکارانم در ارائه خدمت کووید ۱۹، بویژه در مرحله اول و دوم بسیج ملی مبارزه با کووید ۱۹ تقدیر و تشکر می کنم.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.