• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

دستگاهها کمک حال کادر درمان استان باشند

  • کد خبر : 12387
  • 21 مرداد 1399 - 5:20
دستگاهها کمک حال کادر درمان استان باشند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه کنترل کرونا در استان نتیجه همت کادر پزشکی استان بوده تاکید کرد: با توجه به شرایط خطیر آینده و فصل پائیز، می طلبد که تمامی دستگاهها کمک حال کادر درمان استان باشند.   به میکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار با حضور در جلسه ستاد […]

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه کنترل کرونا در استان نتیجه همت کادر پزشکی استان بوده تاکید کرد: با توجه به شرایط خطیر آینده و فصل پائیز، می طلبد که تمامی دستگاهها کمک حال کادر درمان استان باشند.

 

به میکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار با حضور در جلسه ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات کادر درمانی استان اظهار داشت:  آنچنان که رصد جامعه نشان داده عملکرد مجموعه علوم پزشکی در کنترل اپیدمی کرونا با رضایتمندی عمومی همراه بوده است.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام عزاداری سالار شهیدان تاکید کرد: اقناع سازی و هدایت هیئات و مردم به سمت برپایی عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی محور اصلی برنامه ها و دستورالعمل ها برای ماه محرم خواهد بود.

الهی تبار خاطرنشان کرد:محور و ملاک  برنامه های ماه محرم تصمیمات و پروتکل های تعیین شده در ستاد ملی کروناست و این تنها ملاک عملکرد برای عزداری هاست.

معاون استاندار کرمانشاه تصریح کرد: از نظر شرعی مقام معظم رهبری تاکید بر رعایت تصمیمات ستاد ملی کرونا داشته اند و از نظر قانونی نیز مصوبات ستاد ملی کرونا بالاتر از تمام قوانین قرار دارد.

الهی تبار در ادامه با تاکید بر اهمیت تدوین نقشه راه در کنترل کرونا تصریح کرد: می طلبد که کادر درمانی استان با جدیت و استحکام خود را حفظ نموده و دستگاهها نیز برای عبور از فصل پاییز یاور علوم پزشکی باشند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12387

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.