• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

ائمه جمعه در مدیریت کرونا، یاور استان بوده اند

  • کد خبر : 12217
  • 05 مرداد 1399 - 5:24
ائمه جمعه در مدیریت کرونا، یاور استان بوده اند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر حرکت آفرینی، شورانگیزی و دشمن شکنی نمازهای جمعه در تاریخ انقلاب تصریح کرد: اهتمام و توجهی که بزرگان و ائمه جمعه در استان در تغییر رفتار مردم داشته اند در کنترل بیماری کرونا بسیار موثر بوده است. به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار […]

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر حرکت آفرینی، شورانگیزی و دشمن شکنی نمازهای جمعه در تاریخ انقلاب تصریح کرد: اهتمام و توجهی که بزرگان و ائمه جمعه در استان در تغییر رفتار مردم داشته اند در کنترل بیماری کرونا بسیار موثر بوده است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست ائمه جمعه سراسر استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بزگرار شد با گرامیداشت سالروز چهلمین سالگرد اقامه نخستین نمازجمعه انقلاب اسلامی به امامت آیت الله طالقانی گفت: نمازجمعه برکات فراوانی برای نسل ما داشته و امروز هم سنگر‌نظام اسلامی بحساب می آید.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز ایستادگی و مقاومتی وجود دارد ،ثمره خون شهدای ائمه جمعه از اهل تشیع و تسنن بوده بیان داشت: یکی از نمونه های این مجاهدت ها در استان حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه است که در زمان جنگ هم از انقلاب دفاع کرد و هم کیان کشور را حفظ کرد.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر گستردگی چتر اطلاعاتی و امنیتی استان بر تحرکات افزود: هوشیاری امنیتی و اطلاعاتی به همراه وفاق و همراهی اعضای شورای تامین، سینه ستبر بودن کرمانشاه برای ایران اسلامی را متبلور کرده است.

الهی تبار در گزارش آخرین وضعیت مدیریت بیماری کرونا در استان نیز گفت: خوشبختانه امروز کرمانشاه باشرایط خاص  مرزیوعلیرغم تنوع مذاهب و قومیت ها توانسته با همراهی مردم میزان بستری را نسبت به اوایل تیرماه تا ۷۰ درصد کاهش دهد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه همچنین با اشاره به افزایش سرقت های خرد با شیوع کرونا هم گفت:طرح هایی برای کاهش سرقت در استان را در دست اجرا داریم و معتادان متجاهر را تا حدود زیادی ساماندهی کرده ایم.

الهی تبار همچنین در پاسخ به درخواست ائمه جمعه مبنی بر بازگشایی نمازهای جمعه تصریح کرد: موافق برپایی نمازهای جمعه هستیم چرا که شرایط در استان مناسب تر شده هرچند که تصمیم گیری در مورد آن به ستاد ملی کرونا باز می گردد.

وی افزود: بازگشایی نمازهای جمعه مورد توجه مسئولان بهداشتی و درمانی در کشور بوده چرا که آنها نیز دغدغه دین مردم را دارند وزیر بهداشت از خانواده ایثارگران و متدینین است اما آنچنان که مقام معظم رهبری نیز تاکیدداشته اند اولویت رعایت توصیه های بهداشتی است.

معاون استاندار کرمانشاه همچنین در مورد نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها و ضرورت توجه به دغدغه ائمه جمعه نیز گفت: تغییرات نرخ دلار تنش هایی را در قیمت ها ایجاد کرده اما ستاد تنظیم بازار بر قیمت کالاهای اساسی نظارت جدی دارد.

الهی تبار در ادامه بر تلاش پیگیرانه استان برای بازگشایی مرزهای استان تاکید کرد و گفت: بکارگیری کارگران ایرانی در بازارچه مرزی سومار منووط به موافقت طرف عراقی است؛ آنچه که در اولویت استان قرار دارد بازگشایی مرز و ادامه صادرات است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12217

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.