• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

استخدام ۱۵۰ مددجوی کرمانشاهی در شرکت نیروی محرکه الکترومکانیک

  • کد خبر : 12029
  • 29 تیر 1399 - 5:26
استخدام ۱۵۰ مددجوی کرمانشاهی در شرکت نیروی محرکه الکترومکانیک

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه شرکت مدیریت نیروی محرکه الکترومکانیک نیروهای شغلی مورد نیاز خود را از میان مددجویان تحت حمایت این نهاد برگزیده است، گفت: تاکنون ۱۵۰ مددجوی کرمانشاهی به استخدام این شرکت مهندسی درآمده اند. به گزارش میلکان آنلاین؛ رضا طاهری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد […]

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه شرکت مدیریت نیروی محرکه الکترومکانیک نیروهای شغلی مورد نیاز خود را از میان مددجویان تحت حمایت این نهاد برگزیده است، گفت: تاکنون ۱۵۰ مددجوی کرمانشاهی به استخدام این شرکت مهندسی درآمده اند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ رضا طاهری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به منظور ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت جویای کار طرح کاریابی را اجرا کرده است، گفت: در سال ۹۸ بیش از هزار و ۲۰۰ مددجوی کرمانشاهی از طریق برنامه کاریابی و تعامل با کارفرمایان دارای شغل پایدار شده اند.

طاهری با بیان اینکه یکی از شرکت هایی که به تازگی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد شغل پایدار ایجاد کرده شرکت مهندسی مدیریت نیروی محرکه الکترومکانیک بوده است، افزود: تاکنون ۱۵۰ مددجوی کرمانشاهی به استخدام این شرکت مهندسی درآمده اند.

وی بیان کرد: این شرکت در حوزه تولید و مونتاژ قطعات خودرو فعالیت می کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه براساس پروانه بهره برداری ظرفیت این شرکت در ابتدا ۹۰ نفر بوده، ادامه داد: شرکت مدیریت نیروی محرکه با توجه به برنامه رسیدن به تولید انبوه پروانه بهره برداری خود را اصلاح و ظرفیت اشتغال خود را افزایش داده است.

رضا طاهری با بیان اینکه این شرکت متعهد شده مددجویان بیشتری را به کار گمارد، تصریح کرد: مددجویان به کارگمارده شده در شرکت مهندسی نیروی محرکه در رده های مهندسی، اداری و نیروی خط تولید استخدام و این مددجویان ماهانه از حقوق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخوردار می شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه کمیته امداد به کارفرمایانی که نیروهای شغلی خود را از میان مددجویان تحت حمایت این نهاد انتخاب کنند بسته های تشویقی پرداخت می کند، عنوان کرد: این بسته های تشویقی شامل اعطای تسهیلات قرض الحسنه، پرداخت هزینه های آموزشی و پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12029

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.