• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2

بهره مندی ۳۰۰ دانش آموز کرمانشاهی از آزمون ها و کلاس های آنلاین موسسات آموزشی

  • کد خبر : 12000
  • 28 تیر 1399 - 6:46
بهره مندی ۳۰۰ دانش آموز کرمانشاهی از آزمون ها و کلاس های آنلاین موسسات آموزشی

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با موسسات آموزشی، گفت: ۳۰۰ دانش آموز مددجو شاغل به تحصیل در دوره متوسطه دوم از آزمون ها و کلاس های آنلاین موسسات آموزشی استان به صورت رایگان بهره مند شدند. به گزارش میلکان آنلاین، کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان […]

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با موسسات آموزشی، گفت: ۳۰۰ دانش آموز مددجو شاغل به تحصیل در دوره متوسطه دوم از آزمون ها و کلاس های آنلاین موسسات آموزشی استان به صورت رایگان بهره مند شدند.

به گزارش میلکان آنلاین، کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون حدود ۱۵ هزار دانش آموز از حمایت های تحصیلی این نهاد بهره مند می شوند.

جمشیدی با بیان اینکه کمیته امداد در کنار پرداخت کمک هزینه های تحصیلی؛ به منظور تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان مددجو با موسسات علمی آموزشی قرارداد همکاری منعقد می کند، افزود: هم اکنون تفاهم نامه همکاری با چهار موسسه آموزشی در استان منعقد شده است.

وی ادامه داد: ۳۰۰ دانش آموز مددجو شاغل به تحصیل در پایه سوم دوره متوسطه دوم از آزمون هاو کلاس های آنلاین این موسسات آموزشی به صورت رایگان بهره مند شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه براساس این تفاهم نامه کد کاربری و رمز عبور برای هر یک از دانش آموزان ایجاد می شود، تصریح کرد: این دانش آموزان پس از وارد شدن به صفحه شخصی در سایت الکترونیکی موسسات مذکور می توانند در کلاس های آموزشی و آزمون های آنلاین شرکت کنند.

جمشیدی تاکید کرد: هدف از فراهم کردن برنامه ها و کلاس های آنلاین آموزشی حفظ سلامت دانش آموزان مددجو در شرایط کنونی جامعه برای مقابله با بیماری کرونا ویروس است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.