• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

شرکت برق منطقه ای غرب در حوزه تامین مالی موفق به کسب رتبه نخست گردید

  • کد خبر : 11976
  • 28 تیر 1399 - 6:20
شرکت برق منطقه ای غرب در حوزه تامین مالی موفق به کسب رتبه نخست گردید

به گزارش میلکان آنلاین، در ارزیابی شرکت های برق منطقه ای توسط معاونت برنامه ریزی و اموراقتصادی شرکت توانیر، شرکت برق منطقه ای غرب در حوزه تامین مالی در سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ موفق به کسب رتبه نخست گردید. شایان ذکراست بر اساس شاخص ها و معیارهای از پیش تعیین شده شامل: اخذ تسهیلات […]

به گزارش میلکان آنلاین، در ارزیابی شرکت های برق منطقه ای توسط معاونت برنامه ریزی و اموراقتصادی شرکت توانیر، شرکت برق منطقه ای غرب در حوزه تامین مالی در سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ موفق به کسب رتبه نخست گردید.

شایان ذکراست بر اساس شاخص ها و معیارهای از پیش تعیین شده شامل: اخذ تسهیلات بانکی، اجرای پروژه ها به روش تامین مالی توسط فروشنده، تخصیص حواله کالا به طلبکاران، جذب اعتبار برای پروژه های شرکت های صنعتی و عملکرد اوراق تسویه نوع دوم ، شرکت برق منطقه ای غرب بالاترین عملکرد موفقیت آمیز را در بین شرکت های برق منطقه ای کشور داشته است.

گفتنی است این شرکت با استفاده از روش های مالی تهاتر، فاینانس، تامین مالی پروژه ها و استفاده از اسناد خزانه توانسته است به این مهم دست یابد.

قابل ذکراست که متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر با ارسال نامه ای برایعلی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب از تلاش های ایشان و مجموعه همکاران این شرکت در پیشبرد اهداف صنعت برق تشکر و تقدیر به عمل آورد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.