• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

کرونا ۵ نفر دیگر را در استان به کام مرگ فرستاد

  • کد خبر : 11955
  • 26 تیر 1399 - 5:56
کرونا ۵ نفر دیگر را در استان به کام مرگ فرستاد

مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاهدر شبانه روز گذشته ۵ نفر در شهرستانهای کرمانشاه، صحنه، هرسین، گیلانغرب و جوانرود با تشخیص قطعی کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع تعداد جانباختگان کرونا در استان به ۳۷۹ نفر رسید. یه گزارش میلکان آنلاین محمدی […]

مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاهدر شبانه روز گذشته ۵ نفر در شهرستانهای کرمانشاه، صحنه، هرسین، گیلانغرب و جوانرود با تشخیص قطعی کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع تعداد جانباختگان کرونا در استان به ۳۷۹ نفر رسید.

یه گزارش میلکان آنلاین محمدی افزود: با شناسایی ۳۵ بیمار مثبت بستری دیگر در بیمارستانهای استان، جمع موارد بستری به ۲۶۳۵ نفر رسید.

وی افزود:تعداد کل بیماران بستری در استان از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون به ۸۴۹۱ نفر رسید و ۷۷۸۴ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند.در ۲۴ گذشته ۸۸ نفر در بیمارستان های استان بستری و ۵۸ نفر مرخص شدند و هم اکنون ۳۲۰ نفر در بیمارستانهای استان بستری هستند .

محمدی در پایان گفت:با تحلیل آمار به دست آمده در ماه گذشته ۵۵درصد از مبتلایان را آقایان و ۴۵درصد بانوان تشکیل می دادند که این رقم در تیر ماه در آقایان ۵۲درصد و بانوان به ۴۸درصد تغییر یافته است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.