• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

بازدید مسئولین شهرداری و شورای شهرکرمانشاه از اداره کل پزشکی قانونی استان

  • کد خبر : 11836
  • 19 تیر 1399 - 5:53
بازدید  مسئولین شهرداری و شورای شهرکرمانشاه از اداره کل پزشکی قانونی استان

شهردار و تعدادی از مسئولین شهرداری و شورای شهرکرمانشاه با حضور در اداره کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه ضمن دیدار و گفتگو با مدیر کل از بخشهای مختلف بازدید به عمل آوردند. به گزارش میلکان آنلاین؛  طلوعی شهردار ، عیسائیان رئیس خدمات شهری ، شیرین سخن مدیر عامل آرماستانها ،عارف کیا شهردار منطقه ۳ ،اکبری […]

شهردار و تعدادی از مسئولین شهرداری و شورای شهرکرمانشاه با حضور در اداره کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه ضمن دیدار و گفتگو با مدیر کل از بخشهای مختلف بازدید به عمل آوردند.

به گزارش میلکان آنلاین؛  طلوعی شهردار ، عیسائیان رئیس خدمات شهری ، شیرین سخن مدیر عامل آرماستانها ،عارف کیا شهردار منطقه ۳ ،اکبری و کامران ملکی از اعضاء  شورای شهر کرمانشاه ضمن دیدار با  خانی مدیر کل پزشکی قانونی استان از بخش های مختلف اداره کل بازدید به عمل آوردند .

در ابتدا دکتر خانی ضمن خیر مقدم ،توضیحاتی در خصوص عملکرد، فعالیتها و نحوه کار پزشکی قانونی ارائه نمود.دکتر خانی همچنین گفت با توجه به مشکلات و کمبود فضای فیزیکی سالن تشرح در محل اداره نیاز به ساخت سالن تشریح با تیپ نقشه سازمانی ستاد سازمان در محل جدید بهشت زهرای کرمانشاه می باشد که این امر نیاز به مساعدت و همکاری شهرداری در خصوص اهداء زمین و ساخت سالن تشریح در محل آرامستان ها دارد. دکتر طلوعی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در پزشکی قانونی گفت: کار در پزشکی قانونی بسیار سخت و در این حال پر اجر می باشد .در ادامه پس از بازدید از واحدهای معاینات بالینی و تشریح دستورات لازم در خصوص اهدا زمین ، مجوزهای اولیه جهت ساخت فونداسیون توسط شهرداری را صادر نمود و قول مساعد جهت همکاری هر چه بیشتر در این زمینه را دادند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11836

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.