• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

فراخوان شرکت در مسابقه‌ فرهنگی با موضوع «تا چشمه رضوان»

  • کد خبر : 11725
  • 17 تیر 1399 - 5:20
فراخوان شرکت در مسابقه‌ فرهنگی با موضوع «تا چشمه رضوان»

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مسابقه فرهنگی با موضوع «تا چشمه رضوان» از سوی سامانه پنجره فولاد آستان قدس رضوی برگزار می شود، گفت: مددجویان علاقمند برای شرکت در این مسابقه می توانند کتاب «چشمه حکمت رضوی» را از سایت الکترونیکی haram.razavi.ir دانلود کنند. به گزارش میلکان آنلاین ، کامیار جمشیدی، […]

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مسابقه فرهنگی با موضوع «تا چشمه رضوان» از سوی سامانه پنجره فولاد آستان قدس رضوی برگزار می شود، گفت: مددجویان علاقمند برای شرکت در این مسابقه می توانند کتاب «چشمه حکمت رضوی» را از سایت الکترونیکی haram.razavi.ir دانلود کنند.

به گزارش میلکان آنلاین ، کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از خدمات فرهنگی این نهاد بهره گیری از ظرفیت آستان‌ها و امکان مقدسه به منظور غنی سازی اوقات فراغت مددجویان است، گفت: سامانه پنجره فولاد آستان قدس رضوی به آدرس ‏haram.razavi.ir با هدف آشنایی با معارف، سبک و سیره رضوی و گرامیداشت ولادت امام رضا(ع) در نظر دارد مسابقه ای فرهنگی با موضوع «تا چشمه رضوان»در بین علاقه مندان برگزار کند.

جمشیدی با اشاره به اینکه مددجویان علاقمند می توانند برای شرکت در این مسابقه کتاب «چشمه حکمت رضوی» را از سایت الکترونیکی فوق دانلود کنند، افزود: شرکت کنندگان باید به سوالات ماخوذه از کتاب فوق پاسخ داده و یا در بخش فیلم برداری باید تولیدات خود را با حداکثر زمان ۱۰۰ ثانیه ارسال کنند.

وی تصریح کرد: علاقمندان شرکت در مسابقه فرهنگی آستان قدس رضوی تا بیستم تیرماه فرصت دارند که در این مسابقه شرکت کنند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: جوائز این مسابقه شامل ۸۸ کمک سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس و ۱۲۹۳ جایزه ارزنده و متبرک رضوی است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11725

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.