• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

قدردانی هفت عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه از عملکرد عمرانی شهردار

  • کد خبر : 11707
  • 16 تیر 1399 - 10:16

هفت عضو شورای اسلامی شهر طی نامه ای به معاون عمرانی وزارت کشور، از عملکرد شهردار کرمانشاه قدردانی کردند. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، هفت عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه طی نامه‌ای به دکتر جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از عملکرد دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه قدرانی کردند. […]

هفت عضو شورای اسلامی شهر طی نامه ای به معاون عمرانی وزارت کشور، از عملکرد شهردار کرمانشاه قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، هفت عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه طی نامه‌ای به دکتر جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از عملکرد دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه قدرانی کردند.

در ادامه این نامه آمده است:
در ایام عید نوروز سال ۹۹ و زمانی که مردم از لحاظ روحی و روانی به دلیل بحث ویروس منحوس کرونا دچار مشکل بودند ، شهرداری کرمانشاه با فضاسازی و زیباسازی معابر، آرامش روحی و روانی در میان مردم ایجاد کرد.

در زمینه جذب سرمایه‌گذار نیز شهرداری با برنامه‌ریزی صحیح نسبت به جذب سرمایه‌گذاران به عنوان مثال تله‌کابین اقدام نموده است و در حال حاضر اکثر پروژه‌ها در دست اجراست.

در ادامه این نامه به فعالیت‌های عمرانی از جمله اجرای تقاطع غیرهمسطح ، آسفالت معابر و احداث فضاهای فرهنگی در حالی که اکثر پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها در سطح کشور تعطیل است اشاره شده است.

در پایان این نامه به اثرگداری مشارکت و همراهی شهروندان در برنامه‌های شهری اشاره شده که دکتر طلوعی به درستی توانسته است این مشارکت را بوجود بیاورد.

گفتنی است این نامه توسط کامران ملکی، رسول آزاری، سیداحسان‌احسانی، ابراهیم مرادی، طیب حیدری، سید پیمان موسوی و سیدمیثم موسوی اجاق تهیه و امضا شده و از طریق فرمانداری به وزارت کشور ارسال گردیده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11707

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.