• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
پیام شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شهرداری‌ها:

وظیفه مدیریت شهری است که پویایی زندگی شهروندان را رقم بزند

  • کد خبر : 11663
  • 14 تیر 1399 - 13:53
وظیفه مدیریت شهری است که پویایی زندگی شهروندان را رقم بزند

شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شهرداری‌ها اظهار داشت: توسعه شهرنشینی باعث شده که جامعه شهروندی با مسائل و مباحث جدیدی در حوزه زندگی شهری مواجه شوند و از این رو وظیفه مدیریت شهری است که بیش از بیش توجه همه جانبه در راستای برنامه‌ریزی و ارائه خدمات مطلوب برای بهینه سازی و پویایی زندگی همشهریان […]

شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شهرداری‌ها اظهار داشت: توسعه شهرنشینی باعث شده که جامعه شهروندی با مسائل و مباحث جدیدی در حوزه زندگی شهری مواجه شوند و از این رو وظیفه مدیریت شهری است که بیش از بیش توجه همه جانبه در راستای برنامه‌ریزی و ارائه خدمات مطلوب برای بهینه سازی و پویایی زندگی همشهریان را فراهم نماید.

دکتر سعید طلوعی ادامه داد: در این شرایط محیط زیست شهری، حوزه حمل و نقل ترافیک در کلانشهرهایی مانند کرمانشاه، تاب آوری شهری و نیز امنیت محیط زیست شهری از عوامل بسیار تاثیرگذار در توسعه پایدار شهری و مدیریت شهری است.

شهردار کرمانشاه افزود: از طرفی هر فعالیت و برنامه‌ریزی بدون وجود مدیریت سازمان یافتا هماهنگ با مشارکت خود شهروندان راه به جایی نخواهد برد و باعث بی‌نظمی و ازهم گسیختگی زندگی شهری خواهد شد.

دکتر طلوعی با بیان جلوه‌های زندگی اجتماعی در شهرها افزود: از آنجا که شهرها تجلی متنوع‌ترین و پیچیده‌ترین جلوه زندگی اجتماعی  بحساب می آیند، وجود مدیریت شهری با نگاه شهروند مداری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشارکت تک تک شهروندان برای رشد و توسعه شهر رکن اصلی و اساسی برای موفقیت شهرداری به حساب می‌آید.

شهردار کرمانشاه در پایان افزود: از نگاهی دیگر شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی و عمومی زمانی به سازمان متعالی با ارائه خدمات مطلوب در راستای جذب رضایت جامعه شهروندی تبدیل می شود که با آگاهی از دانشی روز بتواند پاسخگوی نیازهای شهر و همه شهروندان باشد

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11663

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.