• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
نماینده اورامانات:

ضرورت ایجاد پایگاه دایمی اطفاء حریق در اورامانات / استاندار کرمانشاه با نگاهی ویژه توسعه اورامانات را دنبال می کند

  • کد خبر : 11616
  • 14 تیر 1399 - 4:49
ضرورت ایجاد پایگاه دایمی اطفاء حریق در اورامانات / استاندار کرمانشاه با نگاهی ویژه توسعه اورامانات را دنبال می کند

آرش لهونی ایجاد پایگاه دایمی اطفاء حریق در منطقه اورامانات را یک ضرورت دانست و گفت: خوشبختانه این درخواست با موافقت اولیه مواجه شده است. آرش لهونی که عصر پنج شنبه ۱۲ تیرماه در جمع نیروهای امدادی و مردمی مشارکت کننده در مهار آتش سوزی‌ها در منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل حضو یافته […]

آرش لهونی ایجاد پایگاه دایمی اطفاء حریق در منطقه اورامانات را یک ضرورت دانست و گفت: خوشبختانه این درخواست با موافقت اولیه مواجه شده است.

آرش لهونی که عصر پنج شنبه ۱۲ تیرماه در جمع نیروهای امدادی و مردمی مشارکت کننده در مهار آتش سوزی‌ها در منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل حضو یافته بود در گفتگو با خبرنگار کردپرس گفت: این عزیزان ۸ شبانه روز تمام است که با فداکاری مشغول مهار آتش هستند و نهایت تلاش خود را برای اینکار انجام دادند.

وی تاکید کرد: این ۴ عزیز نیز در واقع جان خود را برای حفظ  مراتع و جنگل های اورامانات فدا کردند.

نماینده اورامانات عنوان کرد: نیروهای مردمی بدون هیچ چشمداشتی برای مهار این آتش سوزی های جنگل های اورامانات، تلاش های بسیاری کردند. مدیران بحران، منابع طبیعی، محیط زیست، فرماندار پاوه و مسئولین محلی و انتظامی و نظامی و به ویژه سپاه نیز شبانه روز تلاش کردند و با زحمات همه این عزیزان خوشبختانه آتش خاموش شد.

وی در ادامه از استاندار کرمانشاه بابت دوبار حضور در منطقه تشکر کرد و گفت: مهندس بازوند با نگاهی ویژه و دلسوزانه موضوعات مختلف حوزه اورامانات و توسعه این منطقه را دنبال می کند. در حادثه آتش سوزی های اخیر نیز دو بار جهت دیدار با خانواده های آسیب دیدگان و بازدید از منطقه بوزین و مره خیل به منطقه آمدند که جای تقدیر دارد.

لهونی ادامه داد: در تماس با ر رییس سازمان منابع طبیعی کشور تاکید کردم منطقه اورامانات دارای پوشش جنگلی بسیار فراوانی است ولی امکانات موجود متناسب با این وسعت این جنگل ها نیست. و به هیچ عنوان پذیرفته نیست دوباره شاهد چنین اتفاقات تلخی باشیم.

وی افزود: ضرورت ایجاد پایگاه دایمی اطفاء حریق را با دکتر منصور در میان گذاشتیم که خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت.

نماینده اورامانات ادامه داد: این پایگاه با در اختیار داشتن نیروهای ورزیده در هنگام بروز آتش سوزی ها می تواند کمک بزرگی به مهارآن انجام دهد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11616

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.