• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
دادستان کرمانشاه:

اجازه نمی دهیم حتی یک تالار پذیرایی در کرمانشاه فعال باشد

  • کد خبر : 11596
  • 12 تیر 1399 - 15:14
اجازه نمی دهیم حتی یک تالار پذیرایی در کرمانشاه فعال باشد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بااشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه، اظهار کرد: طبق نظر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان برگزاری مراسمات ختم و جشن های عروسی یکی از دلایل مهم افزایش این آمار بوده است. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین،  شهرام کرمی تصریح کرد: هرچند ستاد مقابله با کرونا […]

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بااشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه، اظهار کرد: طبق نظر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان برگزاری مراسمات ختم و جشن های عروسی یکی از دلایل مهم افزایش این آمار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین،  شهرام کرمی تصریح کرد: هرچند ستاد مقابله با کرونا استان دستور ممنوعیت فعالیت تالارهای پذیرایی استان را صادر کرده، اما کماکان شاهد فعالیت برخی از آنها بصورت غیرمجاز هستیم.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: طی چند ماه اخیر حدود ۱۶ تالار پذیرایی متخلف که برخلاف دستور ستاد مقابله با کرونا استان فعالیت خود را از سرگرفته بودند، پلمب شدند، اما متاسفانه تعدادی از آنها اقدام به فک پلمب کردند.

وی از برخورد شدید دستگاه قضایی با این تالارها خبرداد و افزود: باتوجه به وضعیت قرمز استان بلحاظ شیوع بیماری کرونا انجام چنین اقدامی قطعا تهدیدی جدی علیه سلامت شهروندان محسوب می شود، لذا بنا به درخواست ستاد مقابله با کرونا استان با این تالارها بشدت برخورد می‌کنیم.

کرمی متذکر شد: در این راستا از اتاق اصناف استان می خواهیم تا به همه تالارهای پذیرایی استان ابلاغ کند که از امروز(۱۲ تیر) هیچ تالاری در کرمانشاه حق فعالیت ندارد.

وی افزود: حتی به یک تالار هم اجازه نمی دهیم که در استان فعالیت داشته باشد و با متخلفین هم شدیدا برخورد می کنیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.