• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه:

نقش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در کاهش آسیب ها بسیار مهم است

  • کد خبر : 11577
  • 12 تیر 1399 - 5:35
نقش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در کاهش آسیب ها بسیار مهم است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی گفت: نقش پیشگیرانه، مشاوره ای، حمایتی و هدایتی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی در جامعه بسیار مهم و موثر است. به گزارش میلکان آنلاین؛ فریبرز نجفی مهر با اشاره به اینکه امروز همه دنیا بر این موضوع اتفاق نظر دارند که پیشگیری بهتر […]

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی گفت: نقش پیشگیرانه، مشاوره ای، حمایتی و هدایتی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی در جامعه بسیار مهم و موثر است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ فریبرز نجفی مهر با اشاره به اینکه امروز همه دنیا بر این موضوع اتفاق نظر دارند که پیشگیری بهتر از درمان است اظهار داشت: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در سال های اخیر توانسته اقدامات فرهنگی مناسبی را برای پیشگیری از وقوع بسیاری جرائم انجام دهد و حضور مستمر کارشناسان معاونت اجتماعی در دانشگاه ها و مدارس به منظور آگاه سازی جوانان و نوجوانان از خطراتی که در کمین آنهاست و ارائه راهکار و پیشنهاد برای جلوگیری از وقوع جرائم قابل تقدیر است.

وی افزود: بخش مهم دیگر کار معاونت اجتماعی نیروی انتظامی اطلاع رسانی اخبار و اقدامات انجام شده، مبارزه با مجرمان و همچنین روشنگری و تنویر افکار عمومی است که به خوبی انجام می شود.

نجفی مهر خاطرنشان ساخت: دشمنان کشور با حربه های مختلف تلاش می کنند که با بزرگ نمایی و حتی دروغ پردازی به شایعات و حاشیه ها دامن بزنند تا وجهه پلیس را تخریب کنند اما معاونت اجتماعی مانند سدی استوار در مقابل آنها ایستاده و نقشه دشمنان را نقش بر آب می کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه راه اندازی مرکز مشاوره در دل معاونت اجتماعی و کلانتری ها را اقدام مناسب دیگری برشمرد و گفت: حضور کارشناسان خبره در مراکز مشاوره تحت نظر معاونت اجتماعی بخش اعظمی از مشکلات شهروندان را رفع و پرونده های ورودی به محاکم قضائی را کاهش داده است.

این مقام مسئول در ادامه با قدردانی از تلاش ها و زحمات سرهنگ آمویی معاون و دیگر کارکنان معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه، اقدامات و تلاش های آنان را قابل تقدیر دانست و گفت: دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری حتما از تجربیات و مشاوره های این مجموعه استفاده خواهد کرد.

وی در پایان گفت: تعامل معاونت اجتماعی پلیس و دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه می تواند گام بلندی در راستای پیشگیری از وقوع بسیاری جرائم و کاهش معضلات موجود باشد.

در این دیدار همچنین سرهنگ “محمدرضا آمویی” گزارشی از اقدامات انجام شده معاونت اجتماعی را طی سال جاری و برنامه های در دست اقدام را تشریح کرد.

نجفی مهر همچنین از ادارت معاونت اجتماعی شامل برآورد اجتماعی، آموزش و مشارکت عمومی، اطلاع رسانی و افکار عمومی، مستندات و امور هنری و مشاوره و مددکاری بازدید و در جریان روند برنامه ها و اقدامات آنها قرار گرفت

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11577

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.