• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
درخواست مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از استاندارکرمانشاه:

تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در مدیریت مصرف انرژی برق مشارکت داشته باشند

  • کد خبر : 11556
  • 11 تیر 1399 - 5:48
تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در مدیریت مصرف انرژی برق مشارکت داشته باشند

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای غرب در حضور استاندار کرمانشاه به تبیین وضعیت شبکه برق استان و مجموعه اقدامات انجام گرفته و در دست اقدام شرکت برق منطقه‌ای غرب پرداخت و گفت: از استاندار کرمانشاه درخواست می‌کنم که همه دستگاه های اجرایی استان در بحث مدیریت مصرف انرژی برق مشارکت داشته باشند تا بتوانیم […]

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای غرب در حضور استاندار کرمانشاه به تبیین وضعیت شبکه برق استان و مجموعه اقدامات انجام گرفته و در دست اقدام شرکت برق منطقه‌ای غرب پرداخت و گفت: از استاندار کرمانشاه درخواست می‌کنم که همه دستگاه های اجرایی استان در بحث مدیریت مصرف انرژی برق مشارکت داشته باشند تا بتوانیم پیک بار سال ۹۹ را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

به گزارش میلکان آنلاین؛ علی اسدی مدیرعامل این شرکت در جلسه شورای اداری استان درخصوص وضعیت تولید برق استان کرمانشاه گفت: شرایط تولید استان بسیار مطلوب است به طوری که میزان تولید استان از میزان مصرف آن بسیار بالاتر بوده و با این میزان تولید، برق مازاد را با استان های همجوار مبادله می کنیم.

وی ادامه داد: با مدیریت اضطراری بار و همکاری صنایع و مدیریت مصرف توانسته ایم به مصرف قابل قبول برسیم. ضمن اینکه برای سال های آتی توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع و تخصیص منابع و نقدینگی برای این امر کاملا” ضروری است .

اسدی اظهار داشت: همکاران اینجانب در برق منطقه ای غرب و شرکت توزیع استان کرمانشاه تلاش می کنیم که در مدیریت و تامین برق واحدهای صنعتی ، مسکونی و بخش های اداری تدابیر لازم اتخاذ شود تا به آسایش مردم آسیبی وارد نشود.

ایشان در پایان مسئولین و مردم را به رعایت الگوی مصرف در زمان پیک بار دعوت کرده و اظهارداشت : از همه مردم شریف استان درخواست می کنم تا مصرف برق خود را در ساعات پیک بار یعنی از ساعت ۱۳ الی ۱۷ مدیریت کنند تا انشاالله شاهد قطعی برق در استان نباشیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.