• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

گذر از تابستان پیش رو با مدیریت بهینه مصرف،تامین و انتقال برق در غرب کشور امکان پذیر است

  • کد خبر : 11553
  • 11 تیر 1399 - 5:42
گذر از تابستان پیش رو با مدیریت بهینه مصرف،تامین و انتقال برق در غرب کشور امکان پذیر است

به گزارش میلکان آنلاین؛ علی اسدی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای غرب  گفت: با تحلیل و ارزیابی راهکارهای ارائه شده برای عبور از اوج مصرف تابستانی گفت:  مدیریت بهینه مصرف و اتخاذ رویکردهای مثبت در تامین و انتقال پایدار برق برای عبور از نقطه اوج مصرف تابستانی در اولویت است.  علی اسدی با تاکید بر […]

به گزارش میلکان آنلاین؛ علی اسدی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای غرب  گفت: با تحلیل و ارزیابی راهکارهای ارائه شده برای عبور از اوج مصرف تابستانی گفت مدیریت بهینه مصرف و اتخاذ رویکردهای مثبت در تامین و انتقال پایدار برق برای عبور از نقطه اوج مصرف تابستانی در اولویت است.
 علی اسدی با تاکید بر اینکه مطابق با فرامین مقام معظم رهبری امسال باید به شعار سال و جهش تولید توجه ویژه داشته باشیم اظهار داشت : جهش تولید هموارکننده بستر لازم برای عبور از اوج مصرف تابستانی است ، تحقق شعار سال در کنار مدیریت مصرف، می تواند شرایطی فراهم کندکه با اطمینان بهتر و بیشتر مصرف برق در تابستان پیش رو را مدیریت نماییم.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای غرب اضافه کرد: همدلی و همراهی بین شرکت برق منطقه ای غرب و شرکت های توزیع غرب کشور برای مدیریت بار تابستان ۹۹ بسترهای لازم برای مدیریت بهینه مصرف را فراهم کرده، همچنین استفاده از دانش و تکنولوژی برای مدیریت بهینه مصرف و آگاهی بخشی عمومی برای مدیریت مصرف مشترکین برق رویکردهایی است که می‌توان با اتکا به آن به تامین و انتقال بهینه برق به ویژه در تابستان پیش رو به آن اطمینان داشت.
 اسدی در ادامه با اشاره به اینکه روند صعودی مصرف برق طی سال های گذشته، هزینه زیادی برای سرمایه گذاری در این صنعت به منطقه وارد کرده است اضافه کرد: بخش عمده این افزایش مصرف مربوط به فصل تابستان و چند ساعت در شبانه روز است ، از این رو می طلبد با مشارکت جمعی ومدیریت مصرف برای عبور از فصل تابستان همت گماشت و با یک برنامه ریزی منسجم و کارآمد و با هماهنگی بین بخشی در این عرصه تلاش و مجاهدت کرد.
 اسدی در پایان افزود: صنعت برق غرب در استان های کرمانشاه،کردستان و ایلام نیز علاوه بر راهکارهای ترویج مصرف بهینه و مدیریت مصرف موضوع افزایش ظرفیت پست ها ، بهبود فعالیت خطوط فوق توزیع ، خرید و نصب سیستمهای پایش و راهبری و مدیریت شبکه انتقال را به عنوان استراتژی‌ تسهیل در تامین برق برای فصل گرم سال ۹۹ در نظر گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11553

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.