• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه هفته قوه قضائیه را تبریک گفت

  • کد خبر : 11332
  • 04 تیر 1399 - 6:00
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه هفته قوه قضائیه را تبریک گفت

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک و تلاش دستگاه قضائی را در راستای احقاق حقوق فردی و اجتماعی افراد ستودنی خواند. به گزارش میلکان آنلاین ، در متن پیام سردار “علی اکبر جاویدان” آمده است: قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار جمهوری اسلامی نقش […]

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک و تلاش دستگاه قضائی را در راستای احقاق حقوق فردی و اجتماعی افراد ستودنی خواند.

به گزارش میلکان آنلاین ، در متن پیام سردار “علی اکبر جاویدان” آمده است: قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار جمهوری اسلامی نقش ارزنده ای در حراست از آرمان های اصیل اسلامی و ارزشهای والای انقلاب دارد، صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز جزو رسالت های مهم این دستگاه به شمار می رود.

بی تردید کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق مظلومان و تلاش در راستای احاق حقوق فردی و اجتماعی افراد، خدمتی بس ارزشمند و ستوده محسوب می شود که انجام آن بر عهده دادگستران عدالت محور در قوه قضائیه قرار گرفته است.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌ها و ارشادات مقام عظمای ولایت به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیر وحساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی واجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده دار است و بی تردید دستگاه قضائی عدالت محور جمهوری اسلامی به مامن و ملجایی استوار برای مظلومان و کابوسی برای ظالمان و متجاوزان به حریم دیگران تبدیل شده است.

دستگاه قضایی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب و با بهره جستن از شرع مقدس اسلام، دستاورد‌های شگرفی را در زمینه‌های تدوین لوایح قضایی، کاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احیای حقوق عامه وگسترش آزادی‌های مشروع برداشته است.

هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

این هفته همچنین یادآور سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوافایش است که با نثار خون پاکشان، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه و با شهادتشان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: اینجانب بار دیگر با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، امیدوارم همه مسئولان و دست اندرکاران قضایی در انجام مسئولیت خطیر پاسداری از قانون اساسی و تحقق عدالت به عنوان گفتمان اصلی انقلاب اسلامی با استعانت از الطاف الهی و در سایه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همواره موفق و سربلند باشن

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.