• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
حمایت ویژه دستگاه قضایی از تولیدکنندگان در سال جهش تولید؛

دادستانی روانسر خروج کاه و کلش از این شهرستان را ممنوع کرد

  • کد خبر : 11285
  • 02 تیر 1399 - 19:03
دادستانی روانسر خروج کاه و کلش از این شهرستان را ممنوع کرد

دادستانی شهرستان روانسر در اقدامی تحسین برانگیز در راستای حمایت از تولیدکنندگان، کشاورزان و دامداران بومی؛ خروج کاه و کلش از این شهرستان را ممنوع کرد. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین به نقل از  خبرگزاری کردپرس دادستانی شهرستان روانسر با توجه به تظلم خواهی جمعی از دامداران و کشاورزان شهرستان نزد این دادستانی و […]

دادستانی شهرستان روانسر در اقدامی تحسین برانگیز در راستای حمایت از تولیدکنندگان، کشاورزان و دامداران بومی؛ خروج کاه و کلش از این شهرستان را ممنوع کرد.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین به نقل از  خبرگزاری کردپرس دادستانی شهرستان روانسر با توجه به تظلم خواهی جمعی از دامداران و کشاورزان شهرستان نزد این دادستانی و گزارش اداره جهادکشاورزی شهرستان روانسر پیرامون خروج گسترده و سازمان یافته کاه و کلش به منظور صادرات به خارج از کشور و متضرر شدن دامداران بومی و کمبود علوغه جهت تعلیف دام و تهدید در خصوص امنیت غذایی، کمبود گوشت و سایر فراورده های دامی و … طی حکمی دستور توقف خروج کاه و کلش را صادر کرد.

گفتنی است دامداران و کشاورزان استان کرمانشاه به دلیل صادرات بی رویه و بی ضابطه علف جار با بحران جدی علوفه روبرو شده اند. خبرگزاری کردپرس درسال جهش تولید در راستای حمایت از قشر تولیدکننده با انتشار مطالبی بسیار به طرح جدی مطالبات این قشر زحمتکش پرداخت که خوشبختانه بی ثمر نماند. این حکم دادستانی محترم در واقع مصداق عینی حمایت قاطع دستگاه قضایی از قشر تولیدکننده و شنیدن فریاد تظلم خواهی روستاییان و عشایر در سال جهش تولید است.  خبرگزاری کردپرس نهایت تقدیر و تشکر را از دادستانی محترم و دلسوز شهرستان روانسر را تقدیم می دارد و از مسئولین می خواهد قدردادن این حرکت شایسته در سال جهش تولید باشند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11285

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.