• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
استاندار کرمانشاه:

نقش آفرینی موثر و خالصانه اصناف و‌ بازاریان در بحرانها شایسته تقدیر است

  • کد خبر : 11185
  • 01 تیر 1399 - 5:45
نقش آفرینی موثر و خالصانه اصناف و‌ بازاریان در بحرانها شایسته تقدیر است

استاندار کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن روز اصناف را به همه فعالان، جهادگران و تلاشگران این عرصه تبریک گفت و‌ از همراهی، همدلی و همکاری جامعه اصناف و بازاریان عزیز در مهار و کنترل بیماری کرونا تقدیر کرد. به گزارش میلکان آنلاین؛ در متن پیام مهندس بازوند آمده است: اصناف و‌ بازاریان مومن، متدین، انقلابی […]

استاندار کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن روز اصناف را به همه فعالان، جهادگران و تلاشگران این عرصه تبریک گفت و‌ از همراهی، همدلی و همکاری جامعه اصناف و بازاریان عزیز در مهار و کنترل بیماری کرونا تقدیر کرد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ در متن پیام مهندس بازوند آمده است:

اصناف و‌ بازاریان مومن، متدین، انقلابی و ولایتمدار به عنوان قشری پرتلاش و خدوم با پایبندی و وفاداری به آرمان های والای انقلاب و امام راحل از آغاز روند شکل گیری و‌ پیروزی انقلاب تاکنون در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نقش آفرینی موثر و همراهی خالصانه ای داشته اند.

نقش اصناف و بازاریان در دوران تحریم های ظالمانه اقتصادی علیه مردم ایران اسلامی برای ارائه خدمت به مردم بسیار مهم است و انتظار داریم فعالان این عرصه به عنوان تلاشگران خدوم علاوه بر انجام وظایف ذاتی امسال نیز مانند گذشته و‌ تلاشی بیشتر در تحقق برنامه های توسعه ای استان و بهبود شاخص های کمی و کیفی برای پویایی اقتصاد، بهبود فضای کسب و کار و کنترل و نظارت بر بازار در سال جهش تولید نیز اهتمام جدی و عزم راسخ داشته باشند، البته که این عزیزان در تمامی دوران ها نماد فداکاری و همراهی با مردم و دولت هستند.

اقدام خودجوش اصناف در آغاز شیوع بیماری کرونا برای تعطیلی واحدهای صنفی، مساعدت، کمک و پشتیبانی از دانشگاه علوم پزشکی و همراهی و همدلی خالصانه برای قطع زنجیره انتقال کرونا همگی نشان داد که فعالان این عرصه بار دیگر با تعهد، روحیه مذهبی و انقلابی و پایبندی به اصول و ارزش های دینی و انسانی در بحرانها کنار مردم حضور دارند.

اینک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اصناف و‌انقلاب و‌تبریک فرا رسیدن یکم تیرماه «روز ملی اصناف» از تلاش های بیدریغ اصناف و‌ بازاریان در مدیریت و مهار بیماری کرونا صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم و از خداوند متعال آرزوی توفیق روز افزون همه فعالان این عرصه و تمامی کسبه دلسوز و‌ فداکار را خواستارم. امید است با مشارکت بیشتر مردم و همکاری اقشار مختلف جامعه بزودی بیماری کرونا مهار و کنترل شود و شرایط لازم برای پویایی بیشتر و فعالیت همه صنوف فراهم شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11185

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.