• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

کشف ۳۴۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در “قصرشیرین”

  • کد خبر : 11163
  • 31 خرداد 1399 - 6:32
کشف ۳۴۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در “قصرشیرین”

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۴۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۲۴ میلیارد ریال در پایانه مرزی پرویزخان “قصرشیرین” خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین؛ سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: ماموران پایانه مرزی پرویزخان حین کنترل خودروهایی که کار صادرات و واردات را انجام می دادند به ۱۷ دستگاه تریلی […]

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۴۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۲۴ میلیارد ریال در پایانه مرزی پرویزخان “قصرشیرین” خبر داد.
به گزارش میلکان آنلاین؛ سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: ماموران پایانه مرزی پرویزخان حین کنترل خودروهایی که کار صادرات و واردات را انجام می دادند به ۱۷ دستگاه تریلی مشکوک شدند.
وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات خود دریافتند که اعضای یک باند حرفه ای قصد دارند، ۳۴۸ هزار لیتر گازوئیل را در پوشش “رزین اکریلیک” (مواد شیمیایی) از مرز “پرویزخان” به کشور عراق قاچاق کنند.
سردار جاویدان تصریح کرد: با تیرهوشی ماموران، اعضای ۱۷ نفره این باند شناسایی و دستگیر و مواد سوختی یاد شده نیز کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به انتقال هر ۱۷ دستگاه تریلی به پارکینگ، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۴ میلیارد ریال عنوان کرد.
وی همچنین از تشکیل پرونده ای برای اعضای این باند و معرفی آنها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس استان برشمرد و گفت: آمار کشفیات امسال در مقایسه با سال قبل حدود ۱۵ درصد رشد نشان می دهد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11163

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.