• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

شناسایی و ساماندهی ۴۰۰ کودک کار در استان کرمانشاه

  • کد خبر : 11146
  • 29 خرداد 1399 - 6:44
شناسایی و ساماندهی  ۴۰۰ کودک کار در استان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از شناسایی و ساماندهی  ۴۰۰ کودک کار در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر دو مرکز آموزشی حمایتی کودک و خانواده با محوریت کودکان کار در شهر کرمانشاه فعال است و یک مرکز شبانه نگهداری کودکان کار و خیابانی بهزیستی نیزفعالیت دارد. به گزارش میلکان آنلاین ، نشست هم […]

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از شناسایی و ساماندهی  ۴۰۰ کودک کار در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر دو مرکز آموزشی حمایتی کودک و خانواده با محوریت کودکان کار در شهر کرمانشاه فعال است و یک مرکز شبانه نگهداری کودکان کار و خیابانی بهزیستی نیزفعالیت دارد.

به گزارش میلکان آنلاین ، نشست هم اندیشی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، معاون امور اجتماعی و کارشناس مسئول دفتر آسیب دیدگان بهزیستی استان کرمانشاه با خیرین در راستای همکاری در زمینه ساماندهی کودکان کار و خیابانی برگزار شد.

دکتر رضوان مدنی در این نشست ضمن تقدیر از خیرین در یاری رساندن به بهزیستی، گفت: موضوع ساماندهی کودکان کار و خیابانی سالهاست که در دستور کار قرار گرفته و بهزیستی به عنوان یکی از ۱۲ دستگاه دولتی ذی ربط اقدامات مناسبی را در این خصوص انجام داده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از شناسایی و ساماندهی  ۴۰۰ کودک کار در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر دو مرکز آموزشی حمایتی کودک و خانواده با محوریت کودکان کار در شهر کرمانشاه فعال است و یک مرکز شبانه نگهداری کودکان کار و خیابانی بهزیستی نیزفعالیت دارد.

وی بر استفاده از ظرفیت خیرین و همچنین سازمان های مردم نهاد در راستای کمک به کودکان کار از طریق حرفه آموزی و تحصیل آنها تاکید کرد و عنوان داشت: بهزیستی به تنهایی قادر به حل مشکلات نخواهد بود.

دکتر کوهی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی در تمامی جوامع، گفت: کودک کار به عنوان یک آسیب اجتماعی مهم قلمداد می‌شود و برای برطرف کردن مشکلات این قشر باید بسترهای لازم برای ورود به خانواده های کودکان و رفع مشکلات آنها فراهم شود.

دکتر آریایی تبار نیز در این جلسه خیرین بیان داشت: پزشکان خیر قصد دارند با محوریت بهزیستی که دستگاه مورد اعتماد آنهاست، برای کمک به رفع مشکلات کودکان کار پای کار باشند و با شعار “کرمانشاه بدون کودک کار” اقدامات مستمر و سازنده ای را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.