• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

فرماندار سنقر و کلیایی منصوب شد

  • کد خبر : 11093
  • 27 خرداد 1399 - 6:37
فرماندار سنقر و کلیایی منصوب شد

وزیر کشور در حکمی «غلامرضا مرتضوی» را به سمت فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی منصوب کرد. به گزارش میلکان آنلاین؛ در حکم رحمانی فضلی خطاب به غلامرضا مرتضوی آمده است:«به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندارکرمانشاه به سمت فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب […]

وزیر کشور در حکمی «غلامرضا مرتضوی» را به سمت فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی منصوب کرد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ در حکم رحمانی فضلی خطاب به غلامرضا مرتضوی آمده است:«به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندارکرمانشاه به سمت فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانوسیاست‌هایدولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای “مدظله العالی” موفق باشید.»
غلامرضا مرتضوی در اوایل اردیبهشت ماه سالجاری و طی حکمی از سوی هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به عنوان سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی معرفی شد.
مدیرکل پدافند غیر عامل استان کرمانشاه، معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری کرمانشاه، معاون فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی، معاون فرماندار شهرستان روانسر، رییس اداره امور اداری استانداری کرمانشاه و بخشدار هرسین از دیگر سوابق خدمتی مرتضوی است.
شهرستان سنقروکلیایی با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11093

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.