• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

بازدید مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کانون بازنشستگان این شرکت

  • کد خبر : 10977
  • 22 خرداد 1399 - 6:35
بازدید مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کانون بازنشستگان این شرکت

مهندس امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به همراه جمعی از معاونین و مديران اين شرکت با حضور در محل کانون بازنشستگان شرکت توزيع نيروي برق استان کرمانشاه با اعضاي هيئت مديره و جمعی از پیشکسوتان این کانون دیدار کرد. به گزارش میلکان آنلاین، در این دیدار اعضای کانون بازنشستگان به بیان مسائل […]

مهندس امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به همراه جمعی از معاونین و مديران اين شرکت با حضور در محل کانون بازنشستگان شرکت توزيع نيروي برق استان کرمانشاه با اعضاي هيئت مديره و جمعی از پیشکسوتان این کانون دیدار کرد.

به گزارش میلکان آنلاین، در این دیدار اعضای کانون بازنشستگان به بیان مسائل و دغدغه های خود در حوزه هاي مختلف ازجمله بيمه تکميلي، تعاوني مسکن و مشکلات مربوط به بازنشستگان شرکت توزيع برق استان کرمانشاه پرداختند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه پس از استماع سخنان حاضرین در جلسه اظهار داشت: دیدار با پیشکسوتان صنعت برق استان فرصت مغتنمی است تا از خدمات ارزشمند دوران خدمت آنها که با سال های دفاع مقدس همزمان بود، تقدیر شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی  برق استان کرمانشاه، تصریح کرد: زحمات طاقت فرسای یکايک شما در آن دوران براي ترميم و بي خطرکردن شبکه هاي برق، که همراه با پرتاب موشک و بمباران هاي هوايي بود ستودني است و گاهي نيز اكيپ هاي عمليات و اتفاقات شركت برق قبل ازحضور واحدهاي امدادي و آمبولانس ها در محل حادثه حاضر مي شدند و تعدادي از همكاران  شجاع ما نيز در اين زمانها به درجه رفيع شهادت و جانبازي نائل شدند.

مهندس مرآتی در ادامه این جلسه از معاونین و مدیران شرکت  خواست تا در جهت تسریع در ارائه خدمات قانونی که بتوان انجام داد، به ویژه خدمات درمانی و رفع مشکلات آنان تلاش نمایند.

وی افزود: بازنشستگان سرمایه های گرانبهایی برای شرکت هستند و کارکنان شاغل می توانند از دانش و تجارب ارزشمند آنان در حوزه های مختلف کاری در جهت ارتقاء و بهره وري شرکت  استفاده نمايند.

مهندس مرآتی با اشاره به پیگیری رفع مسائل و مشکلات بازنشستگان در چهارچوب قوانین و مقررات موجود در بخشنامه های وزارت نیرو و شرکت توانیر، اظهار امیدواري کرد و گفت: با ظرفيت هاي پيش بيني شده در ضوابط بودجه سال جاري، بايستي مساعدت و تعامل بيشتري در خصوص رفع موارد مرتبط با بازنشستگان، صورت پذيرد.

درپایان جلسه از سوی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان با اهداء لوح تقدیری به مهندس امیدعلي مرآتي رئيس هيئت مديره و مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان کرمانشاه از تعامل و همکاري مناسب ايشان با کانون بازنشستگان استان در جهت رفع مشکل بازنشسته ها تقديروتشکر نمودند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10977

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.