• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

بهسازی بیش از ۳۹ کیلومتر از راه‌های کرمانشاه در قالب طرح ابرار

  • کد خبر : 10884
  • 19 خرداد 1399 - 16:21
بهسازی بیش از ۳۹ کیلومتر از راه‌های کرمانشاه در قالب طرح ابرار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بیش از ۳۹ کیلومتر از راه‌های استان در قالب طرح ابرار بهسازی می شود. به گزارش میلکان آنلاین ، فریبرز کرمی گفت درباره اجرای طرح ابرار با بیان اینکه این طرح اقدامی برای آسفالت راه‌های روستایی دارای اولویت است، اظهار داشت: این طرح برای احداث […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بیش از ۳۹ کیلومتر از راه‌های استان در قالب طرح ابرار بهسازی می شود.

به گزارش میلکان آنلاین ، فریبرز کرمی گفت درباره اجرای طرح ابرار با بیان اینکه این طرح اقدامی برای آسفالت راه‌های روستایی دارای اولویت است، اظهار داشت: این طرح برای احداث و بهسازی ۵۵۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی کشور در دست اجرا قرار دارد.

وی افزود: در این طرح قرار است در مدت دو سال پنج هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی کشور که مناسب سازی نشده مورد بهسازی و احداث قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه هدف از اجرای طرح ابرار را در مرحله اول شامل ساخت و تکمیل ۲۰۰۰ کیلومتر راه روستایی در سطح کشور تا پایان سال گذشته بوده و در مرحله دوم ساخت و تکمیل ۳۰۰۰ کیلومتر راه روستایی در سطح کشور مدنظر است.

کرمی بیان داشت: اولویت پروژه‌ها تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و تکمیل راه‌های روستایی بالای ۲۰ و ۵۰ خانوار فاقد راه آسفالت است.

وی عنوان کرد: در سطح استان کرمانشاه نیز طول کل تعهد شده برای اجرای پروژه‌های ابلاغی طرح ابرار به ۳۹.۳ کیلومتر می‌رسد که قرار است در ۱۶ نقطه استان شامل شهرستانهای کرمانشاه، اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب، روانسر، پاوه، هرسین و سنقر مورد اجرا قرار گیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: متوسط پیشرفت فیزیکی در مجموع ۱۶ پروژه ابلاغی طرح ابرار در سطح استان کرمانشاه به ۵۰ درصد می‌رسد.
وی گفت: در حال حاضر ۱۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در چهار محور روستایی واقع در شهرستانهای قصرشیرین و سنقر با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: ۱۲ پروژه دیگر به طول تعهد شده ۲۹.۳ کیلومتر و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در سطح استان کرمانشاه در دست اقدام است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.