• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

باید از ظرفیت بالای مربیان توانمند استان در جهت تولید محتوای پیش‌دبستان استفاده کرد

  • کد خبر : 10787
  • 13 خرداد 1399 - 7:03
باید از ظرفیت بالای مربیان توانمند استان در جهت تولید محتوای پیش‌دبستان استفاده کرد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: باید از ظرفیت بالای مربیان توانمند استان در جهت تولید محتوای پیش‌دبستان استفاده کرد. به گزارش میلکان آنلاین؛ ناهید فضلی در نشست توجیهی تولید محتوای پیش‌دبستانی(شعر،قصه و سرود) که در سالن جلسات اداره‌کل برگزار شد، گفت: مسؤولیت تولید محتوای پیش دبستانی (مبانی شعر،قصه و داستان)، […]

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: باید از ظرفیت بالای مربیان توانمند استان در جهت تولید محتوای پیش‌دبستان استفاده کرد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ ناهید فضلی در نشست توجیهی تولید محتوای پیش‌دبستانی(شعر،قصه و سرود) که در سالن جلسات اداره‌کل برگزار شد، گفت: مسؤولیت تولید محتوای پیش دبستانی (مبانی شعر،قصه و داستان)، جهت بارگذاری در برنامه ی شاد، تا دو سال برعهده استان کرمانشاه می باشد و در این راستا مربیان و معلمان پایه اول دعوت به‌عمل می‌آید تا در این پویش شرکت نمایند و محتواهای تولیدی خود را از این طریق در اختیار نوآموزان و والدین آن‌ها قرار دهند. همچنین مربیان پیش‌دبستانی سایر استان‌ها نیز می‌توانند، آثار خود را از طریق آدرس الکترونیکی  درج شده در پوستر جشنواره که در ذیل خبر قید شده است، به دبیرخانه ارسال نمایند.

فضلی با اشاره به اهمیت دوره‌ی پیش‌دبستانی و ضرورت گذراندن آن، اظهار داشت: به‌کارگیری روش‌های نوین، ابزارهای مدرن و شیوه‌های چند رسانه‌ای و استفاده ی هوشمندانه از فضای مجازی در تعلیم و تربیت و جلوگیری از ایجاد اختلال در روند آموزش مدارس، از اولویت‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه است، که همسو با اجرایی نمودن سند تحول بنیادین، دنبال می‌شود.

در ادامه نشست، فرامرز دهنوی(رییس اداره‌ی پیش‌دبستانی و دوره‌ی اول ابتدایی)، توضیحات لازم را در خصوص نحوه تولید محتوای مناسب ارائه نمود و به سوالات همکاران پاسخ داد.

وی افزود: همچنین کارگروهی تخصصی با بهره‌مندی از ظرفیت مربیان مجرب، مدیران وحتی موسسات برون سازمانی تشکیل شده تا محتوایی مناسب ، همسو و نشاط انگیز و جذاب تهیه گردد.

لازم به ذکر است، همکاران گرامی می‌توانند فیلم‌های آموزشی خود ( شعر،قصه و سرود) را با حد اکثر حجم ۶۰ مگابایت و فرمت MP4، تا تاریخ ۱۵ خرداد ماه به ایمیل درج شده در پوستر ارسال نمایند.

وی افزود: مربیان پیش دبستانی نواحی و مناطق استان کرمانشاه جهت تدریس (مبانی قصه،شعرو داستان) برای بارگذاری در شبکه اجتماعی شاد ،می توانند باشماره تماس درج در پوستر، اعلام آمادگی نمایند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.