• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

ثبت نام ۴۰۱ متقاضی تاسیس مراکز مثبت زندگی در استان کرمانشاه

  • کد خبر : 10711
  • 11 خرداد 1399 - 5:48
ثبت نام ۴۰۱ متقاضی تاسیس مراکز مثبت زندگی در استان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر سهمیه استان کرمانشاه برای تاسیس مراکز مثبت زندگی ۷۹ مرکز است و استقبال خوبی برای تاسیس این مراکز در استان شده است. به گزارش میلکان آنلاین؛ دکتر رضوان مدنی با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام مراکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی)، اظهار داشت: ۴۰۱ نفر متقاضی تاسیس این […]

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر سهمیه استان کرمانشاه برای تاسیس مراکز مثبت زندگی ۷۹ مرکز است و استقبال خوبی برای تاسیس این مراکز در استان شده است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ دکتر رضوان مدنی با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام مراکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی)، اظهار داشت: ۴۰۱ نفر متقاضی تاسیس این مراکز در کرمانشاه هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر سهمیه استان کرمانشاه برای تاسیس مراکز مثبت زندگی ۷۹ مرکز است و استقبال خوبی برای تاسیس این مراکز در استان شده است.

وی با بیان اینکه تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات مطلوب سازمان، پیگیری و پاسخگویی، تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی، امری اجتناب‌ناپذیر است، افزود: در همین راستا و به استناد بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بخشنامه شماره ۹۰۰/۹۸/۱۲۹۳۰۶ صدور مجوز برای تاسیس مراکز خدمات بهزیستی «مثبت زندگی» در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفته است.

رضوان مدنی با اشاره به اینکه در این مراکز تلاش می‌شود تا از ترددهای غیرضروری مددجویان پیشگیری شود، تصریح کرد: فراهم شدن امکان ارائه خدمات به‌صورت الکترونیکی، بهبود، اصلاح و حذف فرآیندهای موازی، امکان طراحی برنامه‌های جدید برای رفع نیازهای روز جامعه هدف از جمله اهداف مراکز «مثبت زندگی» است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10711

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.