• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
استاندار كرمانشاه گفت:

رونق بخش مسکن بسترساز جهش تولید در استان است

  • کد خبر : 10551
  • 01 خرداد 1399 - 5:19
رونق بخش مسکن بسترساز جهش تولید در استان است

هوشنگ بازوند در نشست شورای مسکن استان اظهار داشت: طرح اقدام‌ملی یکی از برنامه‌های محوری دولت برای ساخت مسکن ارزان قیمت برای اقشار آسیب پذیر و فاقد سرپناه است. به گزارش میلکان آنلاین؛ استاندار کرمانشاه گفت: مدیریت ارشد استان در سال جاری و در قالب طرح اقدام‌ملی به دنبال بهره‌گیری از رونق بخش مسکن برای […]

هوشنگ بازوند در نشست شورای مسکن استان اظهار داشت: طرح اقدام‌ملی یکی از برنامه‌های محوری دولت برای ساخت مسکن ارزان قیمت برای اقشار آسیب پذیر و فاقد سرپناه است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ استاندار کرمانشاه گفت: مدیریت ارشد استان در سال جاری و در قالب طرح اقدام‌ملی به دنبال بهره‌گیری از رونق بخش مسکن برای ایجاد یک جهش تولید در این حوزه است و در همین راستا جلسات شورای مسکن به صورت هفتگی برگزار می شود.

بازوند ادامه داد: برای ساخت ۷ هزار و پانصد واحد در قالب طرح اقدام‌ ملی برنامه‌ریزی کرده‌ایم همچنین ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی نیز قرار است در قالب این برنامه به سرانجام برسد.

استاندار کرمانشاه عنوان داد: ستاد اجرایی قرار است ۲ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی بسازد و قرار است پیمانکار این پروژه به زودی معرفی شود.

وی افزود: بنیاد مستضعفان نیز  در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار به دنبال ساخت یک مجموعه مسکونی در قالب طرح اقدام ملی است.

استاندار تصریح کرد: همچنین طرح احداث ۲ هزار واحد تعاونی فرهنگیان در حال انجام است و  کارهای اولیه انجام شده است و در زمینه زیرساخت ها کمک می کنیم.

مهندس بازوند ادامه داد: یک هزار و ۷۱۴ واحد نیز هم توسط بنیاد مسکن قرار است ساخته شود که تا دو هفته آینده برنامه اجرایی آن‌ها اعلام می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10551

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.