• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

وعده های پوچ راهی/ محور سنقر-بیستون تا ۳ سال دیگر “چهارخطه” می‌شود!!

  • کد خبر : 10542
  • 01 خرداد 1399 - 4:59
وعده های پوچ راهی/  محور سنقر-بیستون تا ۳ سال دیگر “چهارخطه” می‌شود!!

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در حالی وعده اتمام پروژه چهارخطه کردن محور سنقر-بیستون ظرف سه سال آینده، را می دهد که از سال ۹۴ تاکنون تنها ۵ کیلومتر یعنی حدودا سالی یک کیلومتر از این محور ۶۰کیلومتری زیر بار رفته است. مسعود شریفی در گفت و گو با اداره ارتباطات و اطلاع رسانی […]

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در حالی وعده اتمام پروژه چهارخطه کردن محور سنقر-بیستون ظرف سه سال آینده، را می دهد که از سال ۹۴ تاکنون تنها ۵ کیلومتر یعنی حدودا سالی یک کیلومتر از این محور ۶۰کیلومتری زیر بار رفته است.

مسعود شریفی در گفت و گو با اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهر سازی استان با اشاره به شروع چهار خطه کردن محور سنقر-بیستون از سال ۱۳۹۴، گفت: این محور اتصال دهنده دو  شهر مهم استان است و ارتقای کیفیت این مسیر مطالبه به حق مردم این شهرها است.

وی افزود: با توجه به لزوم ارتقا کیفیت جاده این مسیر، چهار خطه کردن این محور ۶۰ کیلومتری از چهارسال پیش در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی در ۱۵ کیلومتر از این مسیر انجام و یا در دست اقدام است.

شریفی خاطرنشان کرد: هم اکنون از این مسیر ۱۵ کیلومتری، پنج کیلومتر آن زیربار رفته و عملیات اجرایی در ۱۰ کیلومتر دیگر آن در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه از سخت‌ترین بخش مسیر آغاز شده گفت: عملیات چهارخطه کردن این محور از محدوده گردنه “مله ماس” آغاز شده که بخش سخت کار محسوب می شود و هم اکنون ۸۰ درصد عملیات کوه‌بُری انجام شده است.

شریفی تصریح کرد: عملیات چهارخطه کردن مسیر به این شکل است که یک محور دو بانده در کنار محور فعلی احداث می‌شود.

وی در خصوص زمان پایان اجرای این پروژه گفت: اگر اعتبارات مناسب و به موقع باشد و شرایط جوی هم مشکل ساز نشود، می توانیم پروژه را ظرف سه سال آینده تحویل دهیم.

با توجه به آغاز این عملیات اجرایی و وعده چهار خطه شدن متاسفانه سالهاست وزارت راه کمترین توجهی به این محور نداشته است و روکش نا مناسب آسفالت این مسیر مواسلاتی داد مردم منطقه را در آورده است.

محور قزانچی کامیارن نمونه ای دیگر از این وعده های پوچی است که پس از گذشت حدود ۱۵سال هنوز عملیات اجرایی آن به اتمام نرسیده است و یکی پر حادثه ترین جاده های استان با تعداد بالای کشته است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10542

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.