• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

تور آشنا سازی کرمانشاه

  • کد خبر : 10461
  • 30 اردیبهشت 1399 - 10:18
تور آشنا سازی کرمانشاه

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از برگزاری تور آشناسازی کرمانشاه از پنجم تا نهم خردادماه با حضور فعالین گردشگری، عکاسان و خبرنگاران کشور با همکاری انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین؛علی صابر گفت : هدف از اجرای این تور را تولید محتوا، معرفی […]

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از برگزاری تور آشناسازی کرمانشاه از پنجم تا نهم خردادماه با حضور فعالین گردشگری، عکاسان و خبرنگاران کشور با همکاری انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین؛علی صابر گفت : هدف از اجرای این تور را تولید محتوا، معرفی جاذبه ها و مسیرهای بکر گردشگری به منظور دعوت و افزایش تورهای خارجی و داخلی ورودی به استان اعلام کرد و این برنامه با حضور دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعال، عکاسان، خبرنگاران و فعالین مجازی که وظیفه انتشار تولید محتواها را در فضای مجازی بر عهده دارند، برگزار خواهد شد.
وی گفت: حاصل اجرای این تور علاوه بر جذب توریست و تولید محتوا توسط خبرنگاران، تصاویر ناب با کیفیت و حرفه ای عکاسان در بخش های طبیعت، تاریخ، معماری، فرهنگ و مردم نگاری خواهد بود که ضمن انتشار در فضای مجازی و بازارهای هدف گردشگری، شیوه ای نو در تولید محتوا برای سایت ها، پرتالهای گردشگری اداره کل، استان، کشور و… است.
صابر با بیان اینکه از لحظه انتشار آگهی تاکنون بیش از ۱۶۰ نفر ثبت نام کرده اند، افزود: در نهایت پس از بررسی رزومه، تجربه کاری و حرفه ای و میزان بازدید صفحات این فعالین گردشگری و رسانه ای در فضای مجازی، تعداد ۲۰ نفر از آنها انتخاب و مهمان کرمانشاه خواهند شد.
معاون گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه این تور پنج روز به طول می انجامد و مقدمه ای برای ایام پسا کرونا خواهد بود، توضیح داد: طی برنامه ریزی به عمل آمده هر روز در یکی از محورهای گردشگری استان، به طور مثال کنگاور و صحنه به عنوان یک محور گردشگری در یک روز میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات لازم و یا ثبت نام به آدرس اینترنتی https://docs.google.com/forms/d/e/۱FAIpQLSerc۴Vt_volCeBd۳sIKEFp۹xvOunIQciET۲UlFAXfMIPiPxXg/viewform?usp=sf_link مراجعه کنند.
وجود چهار هزار و ۲۰۰ اثر ثبت شده ملی، یک اثر ثبت شده جهانی و ده ها اثر گردشگری که هنوز به ثبت نرسیده اند حاکی از استعداد بالای کرمانشاه در بخش گردشگری است.
بیستون و طاق بستان، معبد آناهیتا، طاق گرا، گور دخمه اسحاق وند، تکایای بیگلربیگی و معاون الملک، بوستان کوهستان، بازار سنتی، سراب های نیلوفر، هرسین، صحنه، روانسر، غار قوری قلعه، غار پراو، کاروانسراهای شاه عباسی و ماهیدشت، آبشار پیران و … از مهمترین آثار تاریخی و طبیعی گردشگری در استان کرمانشاه است.
استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲ هزار و ۶۰۰ روستا و ۳۴ شهر دارد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10461

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.