• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

پیر زن سارق در دام ‌پلیس

  • کد خبر : 10451
  • 30 اردیبهشت 1399 - 9:49
پیر زن سارق در دام ‌پلیس

پیرزن سارق با ۲۲ فقره سرقت در دام پلیس پاوه  فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از دستگیری پیر زن سارقی خبر داد که به بهانه تکدی گری مرتکب ۲۲ فقره سرقت شده بود. به گزارش میلکان آنلاین، سرهنگ “حیدر حق جویان” اظهار داشت: پس از شکایت تعدادی از اهالی روستاهای پاوه مبنی بر سرقت اموال منزلشان […]

پیرزن سارق با ۲۲ فقره سرقت در دام پلیس پاوه  فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از دستگیری پیر زن سارقی خبر داد که به بهانه تکدی گری مرتکب ۲۲ فقره سرقت شده بود.

به گزارش میلکان آنلاین، سرهنگ “حیدر حق جویان” اظهار داشت: پس از شکایت تعدادی از اهالی روستاهای پاوه مبنی بر سرقت اموال منزلشان توسط پیرزنی که به بهانه دریافت کمک به آنها مراجعه کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی پاوه با انجام تحقیقات گسترده و افزایش گشت های خود موفق به شناسایی سارق سالخورده شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.
سرهنگ حق جویان تصریح کرد: پیرزن سارق در حالی توسط پلیس دستگیر شد که حدود ۱۰۰ گرم طلای سرقتی به همراه داشت.
فرمانده انتظامی پاوه یادآوری کرد: سارق دستگر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت از اهالی روستاهای شهرستان پاوه به بهانه تکدی گری و دریافت کمک اعتراف کرد.
وی در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی پیرزن سارق به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10451

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.