• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

متقاضیان واردات کامیون کارکرده نام‌نویسی کنند

  • کد خبر : 10444
  • 29 اردیبهشت 1399 - 5:22
متقاضیان واردات کامیون کارکرده نام‌نویسی کنند

مدیرکل و راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: متقاضیان واردات کامیون‌های کارکرده به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری، می‌توانند از سوم خرداد نام‌نویسی کنند. به گزارش میلکان آنلاین؛فریبرز کرمی اظهار داشت: شرکت‌های تولیدکننده داخلی خودروهای سنگین، شرکت‌های حمل‌ و نقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، شرکت‌های […]

مدیرکل و راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: متقاضیان واردات کامیون‌های کارکرده به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری، می‌توانند از سوم خرداد نام‌نویسی کنند.

به گزارش میلکان آنلاین؛فریبرز کرمی اظهار داشت: شرکت‌های تولیدکننده داخلی خودروهای سنگین، شرکت‌های حمل‌ و نقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، شرکت‌های وارد کننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت مشمول نام نویسی در این طرح هستند.

وی افزود: علاوه بر این شرکت ها مالکین حقیقی و حقوقی کامیون‌های فرسوده واجد شرایط واردات کامیون های کارکرده هستند.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: این طرح در راستای فعالیت‌های متنوع خود در جهت نوسازی ناوگان باری کشور و استفاده از کلیه ظرفیت‌های قانونی مندرج در قوانین احکام دایم توسعه به منظور تسریع در انجام روند نوسازی انجام می‌شود.

به گفته کرمی، متقاضیان ورود خودروهای سنگین تا سه سال ساخت می‌توانند در بخش نوسازی و توسعه ناوگان آدرس اینترنتی www.rmto.ir​ ثبت‌نام کنند.

وی عنوان کرد: از مالکان کامیون های فرسوده کرمانشاه تقاضا داریم‌ که به منظور نوسازی ناوگان باربری استان از این طرح استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: متقاضیان واردات خودروهای فرسوده تنها به اطلاعیه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توجه کنند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.​

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.