• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

عضو هنرمند کانون استان کرمانشاه برگزیده جشنواره مجازی «در خانه بمانیم» شد

  • کد خبر : 10423
  • 28 اردیبهشت 1399 - 7:10
عضو هنرمند کانون استان کرمانشاه برگزیده جشنواره مجازی «در خانه بمانیم» شد

هیات داوران جشنواره مجازی «در خانه بمانیم » پس از بررسی ۲۷۶ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، عضو هنرمند مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کرمانشاه را به عنوان برگزیده انتخاب کرد. به گزارش میلکان آنلاین، هیات داوران جشنواره مجازی «در خانه بمانیم » پس از بررسی ۲۷۶ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، […]

هیات داوران جشنواره مجازی «در خانه بمانیم » پس از بررسی ۲۷۶ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، عضو هنرمند مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کرمانشاه را به عنوان برگزیده انتخاب کرد.

به گزارش میلکان آنلاین، هیات داوران جشنواره مجازی «در خانه بمانیم » پس از بررسی ۲۷۶ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، عضو هنرمند مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کرمانشاه را به عنوان برگزیده انتخاب کرد.

جشنواره مجازی «درخانه بمانیم» در بخش های نمایشی، استندآپ و نمایش عروسکی و کودک با رویکرد طنز و از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه برگزار شد.
هیات داوران این جشنواره متشکل از ابراهیم مرادی، هاشم پور محمدی و حسین نادری، پس از بررسی ۲۷۶ اثر ارسال شده به دبیرخانه، آثار منتخب را بدون اولویت انتخاب کردند.
بر همین اساس، در بخش عروسکی و کودک این جشنواره، “غزل شاه آبادی”، عضو هنرمند مرکز فرهنگی‌ هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه به عنوان یکی از برگزیدگان این جشنواره معرفی شد.
این جشنواره در فروردین ۱۳۹۹ از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه و به صورت مجازی برگزار شد

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10423

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.