• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

جوابیه غلامرضا امیری

  • کد خبر : 10385
  • 25 اردیبهشت 1399 - 20:58
جوابیه غلامرضا امیری

به گزارش میلکان آنلاین،جوابیه غلام رضا امیری رئیس شورا اسلامی شهر کرمانشاه به شهردار جناب آقای دکتر طلوعی شهردار محترم کرمانشاه سلام علیکم احتراماً در جواب نامه شماره۸۱۵۷ /۱۰۹ مورخه۹۹/۲/۲۴ مطلبی را ارسال می کنم. امیداست از اعضای محترم شورای مدیران و کارکنان شهرداری، مدیران استانی و همشهریان محترم در خصوص این دو نامه قضاوت […]

به گزارش میلکان آنلاین،جوابیه غلام رضا امیری رئیس شورا اسلامی شهر کرمانشاه به شهردار

جناب آقای دکتر طلوعی شهردار محترم کرمانشاه

سلام علیکم

احتراماً در جواب نامه شماره۸۱۵۷ /۱۰۹ مورخه۹۹/۲/۲۴ مطلبی را ارسال می کنم. امیداست از اعضای محترم شورای مدیران و کارکنان شهرداری، مدیران استانی و همشهریان محترم در خصوص این دو نامه قضاوت نمایند.

اولا: شما در ابتدای نامه خود به تفسیر در خصوص شورا به اهمیت آن پرداخته اید که شما را به آیه شریفه (یا ایها الذین آمنو مالا تفعلون )ارجاع می دهم.زیرا کلام شما باعملتان از زمین تا آسمان فاصله دارد و همگان شاهد بودند که شما مدتی تصدی شهرداری نه تنها اعتقادی به شورا ندارید بلکه حداکثر توان خود را برای تضعیف جایگاه این نهاد مردمی نوپا به کار بردید کردن که عدم تمکین از مصوبات و… خود گواه آن می باشد

ثانیاً:به ماده ۱۳ قانون شوراها اشاره کردید که برای شما بسیار متاسفم که نه تنها خود اطلاعاتی از قوانین ندارید بلکه حتی مشاوران بصیری هم کنار شما نیستند وگرنه با مطالعه مختصر قوانین شورا به استناد بند ۵ و ۱۲ ماده ۶ آیین نامه اجرایی تشکیلات ،انتخابات داخلی و… شورای اسلامی شهرها همچنین بندهای ۵ و نوع ماده ۶ آیین نامه داخلی شورای شهر مصوبی ۸۴/۱/۲۴هیات محترم وزیران یکی از مهمترین وظایف رئیس شورای اسلامی ابلاغ و نظارت و پیگیری مصوبات شورا و تذکر به جنابعالی می باشد و اینکه اینجانب قصور، کوتاهی تخلفات متعدد وعدم انجام مصوبات شما را پیگیری نمایم جز‌ء وظایف اصلی بنده می باشد. نه تنها بنده که هر عضو دیگری نیز می تواند به عنوان نماینده مردم تضبیع حقوق موکلین و شهروندان توسط شما را پیگیری و نامه‌نگاری کند کما اینکه حتی هر شهروندی نیز از این حق برخوردار است.

ثالثا: نامه نگاری اینجاب به مسئولین مرتبط ،حداقل کاری است که انجام داده ام و احساس می کنم در مقابل حجم تخلفات سواستفاده های شما از موقعیت شهردار کرمانشاه که لطمعات جبران نا پذیری به بدنه شهرداری وارده نموده قصور کرده ام و ضمنا بارها شمارا دعوت نمودم در هر زمان ومکانی که شما مشخص کنیددر مقابل مردم و اصحاب رسانه مناظره ای در مورد اعمال خود داشته باشیم، تا سبه روی شود هرکه در او غش باشد.

رابعا: تمام مکاتبات اینجانب مستند بر قانون بوده .هر سفارش ،رانتی یا تخلفی از این جناب سراغ دارید لطفاً علنی برای مردم منتشر کنید .ولی در مقابل ده ها تخلف،بی عدالتی، سفارش پذیری سوءاستفاده از موقعیت شغلی،حیف ومیل صد ها میلیونی بیت المال و جذب و پذیرش ۱۰۰ نفر و بعضاً به صورت سفارشی و خلاف قانون و حاتم بخشی با اموال مردم که به صورت امانت در اختیار شماست و… از شما مستند در دست دارم که مسئولین استانی و کشوری ارائه نموده ام تا آخر نیز پیگیر آن هستم.

خامسا: تهدید به طرح دعوا نموده اید. جهت اطلاع شما و همشهریان بعرض میرسانم که فعلا بنده هم این مطلب را به دستگاه قضایی و نظارتی داده ام و این شماید که باید پاسخگوی تخلفات خود باشید و زحمت طرح دعوای شما را کم نموده ام.

در پایان جناب آقای طلوعی شما به هر دری جهت ابقاء پست شهرداری زده اید ومی زنید و متوسل به هر کاری شده اید و خود را خفیف نموده اید. ولی مطمن باشید اینجانب و برخی از همکاران شورای اسلامی بنا بر قسمی که از ابتدای دوره به کلام خدا خورده ایم تا انتها پیگیر تخلفات شما و حقوق ضایع شده مردم توسط شما هستیم کوتاه نخواهیم آمد.

غلامرضا امیری رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10385

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.