• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

جوانان پاوه ای صاحب زمین چمن فوتبال شدند

  • کد خبر : 10190
  • 16 اردیبهشت 1399 - 5:43
جوانان پاوه ای صاحب زمین چمن فوتبال شدند

همین چند ماه پیش بود که در سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان پاوه، موضوع زمین فوتبال به عنوان یکی از مطالبات جدی جوانان این شهرستان مطرح شد. به گزارش میلکان آنلاین، پاوه مانند ثلاث باباجانی از جمله معدود شهرستان های در ایران بودند که سال ها در حسرت یک زمین فوتبال مناسب بودند. صابر رحیمی […]

همین چند ماه پیش بود که در سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان پاوه، موضوع زمین فوتبال به عنوان یکی از مطالبات جدی جوانان این شهرستان مطرح شد.

به گزارش میلکان آنلاین، پاوه مانند ثلاث باباجانی از جمله معدود شهرستان های در ایران بودند که سال ها در حسرت یک زمین فوتبال مناسب بودند.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در اینخصوص اظهار کرد: با دستور مهندس بازوند استاندار کرمانشاه موضوع احداث زمین فوتبال در این ۲ شهرستان به سرعت در دستور کار قرار گرفت و در کمتر از چند ماه پس از تحقق مطالبه جوانان ثلاثی، همینک زمین فوتبال نوریاب پاوه تکمیل و زمین بانه وره نیز در مرحله تکمیل و مراحل نصب چمن می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، تلاش در مسیر توسعه و بالندگی و ایجاد شرایط برابر ورزش کردن برای همه علاقه مندان در دورترین نقاط استان و همچنین پیگیری مطالبات بحق جوانان و نوجوانان را مهمترین اهداف ورزش و جوانان ذکر کرد.

وی با تقدیر از پیگیری های ویژه مهندس بازوند استاندار کرمانشاه، از افتتاح این پروژه ها در آینده ای نزدیک برای استفاده جوانان پاوه ای خبر داد.

رحیمی همچنین از مرمت و نوسازی استخر سرپوشیده شهرستان پاوه به منظور استفاده جوانان و اهالی این شهرستان نیز به عنوان دیگر خدمت صورت گرفته به این شهرستان مقام و سربلند یاد کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10190

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.